  • 1. Data: 2017-06-04 19:55:49
    Temat: Polskie Twizy :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    No i ... nie tylko Chiny mają swoje Twizy ale i my http://triggo.pl/ :-)

    Opis w mediach http://niusy.pl/@transport-publiczny.pl/9xx

  • 2. Data: 2017-06-04 23:00:13
    Temat: Re: Polskie Twizy :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-04 o 19:55, re pisze:
    > No i ... nie tylko Chiny mają swoje Twizy ale i my http://triggo.pl/ :-)
    >
    > Opis w mediach http://niusy.pl/@transport-publiczny.pl/9xx

    Pomysł zerżnięty z re-volta. To już prawie 10 lat temu jak rozpoczęli
    sprzedaż (firma z Pruszkowa)... Zarzuć w google re-volt pruszków i
    obejrzyj zdjęcia. Nawet toto na mieście widziałem kilka razy.
    A te pomysły służą głównie (jeśli nie wyłącznie) uzyskiwaniu dofinansowania.
    T.

  • 3. Data: 2017-06-05 01:35:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-04 o 23:00, T. pisze:

    > Pomysł zerżnięty z re-volta. To już prawie 10 lat temu jak rozpoczęli
    > sprzedaż (firma z Pruszkowa)... Zarzuć w google re-volt pruszków i
    > obejrzyj zdjęcia. Nawet toto na mieście widziałem kilka razy.

    Nie do końca. Revolt to mało stabilny trzykołowiec, ten ma cztery
    a dodatkowo może zmienić rozstaw jednej osi.

    > A te pomysły służą głównie (jeśli nie wyłącznie) uzyskiwaniu
    > dofinansowania.

    I tu niestety masz rację.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-06-07 22:23:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

> [...]

    sprzedaż (firma z Pruszkowa)... Zarzuć w google re-volt pruszków i
    obejrzyj zdjęcia. Nawet toto na mieście widziałem kilka razy.
    ---
    Mnie bardziej o podobieństwo do Twizy chodzi.

    A te pomysły służą głównie (jeśli nie wyłącznie) uzyskiwaniu dofinansowania.
    ---
    A Ty chciałbyś ?