  • 1. Data: 2017-07-28 10:00:22
    Temat: Porsche Cayenne z zakazem dopuszczenia do ruchu w Niemczech
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Tytuł mówi sam za siebie - generalnie kotłownie nie mogą jeździć po
    niemieckich drogach.

    Niemiecki minister transportu Alexander Dobrindt wydał w czwartek zakaz
    dopuszczania do ruchu samochodów marki Porsche Cayenne. 22 tys. pojazdów
    zostało wezwanych do serwisu w związku z zarzutem nielegalnego
    manipulowania emisją spalin.

    Tylko jak oni dojadą do tego serwisu, skoro mają zakaz? Na lawetach?

    Więcej: http://www.wnp.pl/wiadomosci/303163.html

    T.

  • 2. Data: 2017-07-28 10:07:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 10:00, T. pisze:
> [...]
    > manipulowania emisją spalin.
    >
    > Tylko jak oni dojadą do tego serwisu, skoro mają zakaz? Na lawetach?

    Sorry, nie zauważyłem wcześniejszego postu...
    T.

  • 3. Data: 2017-07-28 10:52:03
    Od: p...@g...com

    Niemcy stracili zaufanie do państwa i nie chcą robić za króliki doświadczalne więc
    minister chce wymusić update jednocześnie nie narażając koncernów na roszczenia że
    strony wydymanych klientów :-) VW pali głupa bo ich Touareg też truje ale póki co
    udają że ich problem nie dotyczy. Nie trzeba być geniuszem żeby się domyślić że
    wszystko z silnikiem 3.0 TDI nie spełnia i nigdy nie będzie spełniać E6 mimo zaklęć
    ministra i marketoidow.

  • 4. Data: 2017-08-01 21:56:12
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-07-28 10:52, p...@g...com wrote:
> [...]
    wszystko z silnikiem 3.0 TDI nie spełnia i nigdy nie będzie spełniać E6 mimo zaklęć

    I w sumie nie powinno. Nie po to człowiek kupuje auto z takim silnikiem
    żeby spełniać normy tylko, żeby godnie zapierdzielać ;)

    --
    mk4