  • 1. Data: 2010-03-15 18:23:11
    Temat: Portale ogłoszeniowe z UK ?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    Jeśli ktoś zna w UK "miejscowe" portale ogłoszeniowe z motoryzacją, to
    proszę o podesłanie.
    Dzięki z góry!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-03-15 18:53:04
    Temat: Re: Portale ogłoszeniowe z UK ?
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "falco" <m...@w...pl> wrote in message
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    > Jeśli ktoś zna w UK "miejscowe" portale ogłoszeniowe z motoryzacją, to
    > proszę o podesłanie.

    autotrader.co.uk
    pzdr

  • 3. Data: 2010-03-15 19:03:11
    Od: Marek T <m...@g...com>

    On 15 Mar, 18:23, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    > Jeśli ktoś zna w UK "miejscowe" portale ogłoszeniowe z motoryzacją, to
    > proszę o podesłanie.
    > Dzięki z góry!

    Szczesc Boze na motorze.

    http://motors.ebay.co.uk/
    http://www.autotrader.co.uk/bikes
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikesforsale/
    http://bike-exchange.co.uk/
    http://www.freeads.co.uk/uk/motors/motorcycles/motor
    cycles_for_sale
    http://www.ukclassifieds.co.uk/page-s331_0.html

    Pozdrawiam
    Marek z Wielkiej Brytwanny

  • 4. Data: 2010-03-15 20:54:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    falco pisze:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    > Jeśli ktoś zna w UK "miejscowe" portale ogłoszeniowe z motoryzacją, to
    > proszę o podesłanie.
    > Dzięki z góry!

    A jak Cie interesuja lekko rozbite moto odkupowane od ubezpieczlani a
    nie chcesz sie sam bawic w aukcje to zajrzyj tutaj:
    http://www.rsmotorcycles.co.uk/

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 5. Data: 2010-03-15 22:49:19
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dziękuję za namiary, znalazłem kilka sztuk W650 i drążę temat dalej.
    A może ktoś jest na bieżąco po ściąganiu 2 oo z UK i może się podzielić
    info o niezbędnej "biurokracji"? Czy na 2oo jeszcze na ichnich blachach
    można w ogóle jechać czy niezbędne jest przerejestrowanie?

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-03-16 08:46:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
> [...]
    > podzielić info o niezbędnej "biurokracji"? Czy na 2oo jeszcze na
    > ichnich blachach można w ogóle jechać czy niezbędne jest

    Żeby jechać na ichnich blachach po ichnich drogach potrzebujesz ichnie
    ubezpieczenie. Do tego potrzebujesz ichnią kartę*, ichni adres, i żeby
    było najtaniej, ichnie prawo jazdy.
    Przywiezienie motura na lawecie/w busie z UK do PL zaczyna się od 150Ł

    Jak już go przywieziesz/przyjedziesz to zaczynają się normalne schody,
    jak to w polskich urzędach.
    Gdzie np. będziesz musiał lewą ręką podpisać się na "umowie" z
    angielskim właścicielem, bo biurwom nie wytłumaczysz, że masz w ręku
    dokument tzw. logbook [czyli po prostu dow.rej.] na siebie, i że
    przecież sam z sobą umowy nie podpiszesz, prawda? A poza tym, to
    normalnie jak w przypadku sprowadzanego auta/motocykla.

    *Możesz się obyć bez karty, jeżeli ubezpieczysz się u normalnego
    brokera, a nie przez internet. Ubezpieczenie - od 40Ł za miesiąc. Tak
    pi razy oko, bo jak chcesz sprawdzić dokładnie to tu:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/INSURANCE/
    [gdybyś potrzebował wpisać jakiś konkretny adres, jako adres
    zamieszkania - odezwij się na priv, to Ci jakiś z moich byłych
    podyktuję (: ]

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2010-03-16 09:01:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > [gdybyś potrzebował wpisać jakiś konkretny adres, jako adres
    > zamieszkania - odezwij się na priv, to Ci jakiś z moich byłych podyktuję
    > (: ]

    Bardzo Ci dziękuję za super dokładne informacje!!!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2010-03-16 16:12:29