  • 1. Data: 2010-03-16 09:11:50
    Temat: auto szkoła poszukiwana
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Cze dzieciaczki

    Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
    Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto

    Nie myślcie sobie, że piszę niemotocyklowo.

    Otóż jej decyzja jest podyktowana tym, że zanabywam motocykl
    i będe nim jeździł z dzieckiem. A ona chcąc być razem z nami
    na imprezach preclowych musi jakoś dojechać.
    Bo niestety to nie będzie 3 osobowy sprzęt.
    Jak dojdzie do finału to pochwalę się czym będę latał
    póki co jest to w fazie konkursu - kto zgadnie ma browarka ;)

    pozdrovki
    fiodor

  • 2. Data: 2010-03-16 09:40:03
    Temat: Re: auto szkoła poszukiwana
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Wrocławski WORD prowadzi ranking najlepszych szkół więc i może warszawski to
    ma.

    Pozdrawiam Jarek O.

    f.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2010-03-16 10:38:28
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-16 10:11, fiodor pisze:
    > Cze dzieciaczki
    >
    > Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
    > Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto
    >
    > Nie myślcie sobie, że piszę niemotocyklowo.

    Jeśli niezupełnie niemotocyklowo to ja po raz kolejny polecę pro-motora.
    Prowadzą też szkolenia z dwuśladów. Ja tam robiłem tylko A co prawda,
    ale słyszałem pozytywne opinie nt. szkoleń na kat. B.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2010-03-16 18:26:05
    Od: ebi <e...@n...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > Jeśli niezupełnie niemotocyklowo to ja po raz kolejny polecę pro-motora.
    > Prowadzą też szkolenia z dwuśladów. Ja tam robiłem tylko A co prawda,
    > ale słyszałem pozytywne opinie nt. szkoleń na kat. B.

    a moze niech kolega poszuka szkoly, ktora ma sale/plac blisko pracy lub
    domu malzonki?

    waznym elementem dla pracujacej matki (moje zalozenie) jest tez ilosc
    pojazdow dostepnych do jazd, tak aby mozna bylo wybierac z wielosci
    terminow.

    szerokosci... na pasie motocyklowym ;)

  • 5. Data: 2010-03-16 19:10:38
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "ebi" <e...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a moze niech kolega poszuka szkoly, ktora ma sale/plac blisko pracy lub
    > domu malzonki?

    Wybieranie szkoły jazdy w.g. odległości od domu. Chyba największa głupota
    jaką słyszałem.

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 6. Data: 2010-03-16 21:08:48
    Od: ebi <e...@n...gazeta.pl>

    Jarek pisze:

    > Wybieranie szkoły jazdy w.g. odległości od domu. Chyba największa głupota
    > jaką słyszałem.

    No nie mierz wszystkich swoja miara; ludzie maja rozne priorytety, a
    kobiety to juz w ogole ;)

    Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza
    jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych? Czy to wlasnie nie brzmialo by
    glupio?

    > Pozdrawiam Jarek O.

    rowniez pozdrawiam,
    ebione

  • 7. Data: 2010-03-17 09:12:21
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    > No nie mierz wszystkich swoja miara; ludzie maja rozne priorytety, a
    > kobiety to juz w ogole ;)

    W sumie racja :-) Kiedyś słyszałem, że łatwiej wybudować most betonowy z
    europy do USA niż zrozumieć kobiety.

    > Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza
    > jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych? Czy to wlasnie nie brzmialo by
    > glupio?

    Nie twierdze, że ktoś potrafi nauczyć jeździć w 30h :-) Ale jedne szkoły
    potrafią w ciągu 30h przekazać więcej przydatnych informacji typu jak się
    zachować gdy... niż inne. Stwierdzenie, że ktoś potrafi nauczyć jeździć w
    30h brzmiało by identycznie głupio.

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 8. Data: 2010-03-17 11:48:09
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 16 Mar, 10:11, fiodor wrote:

    > Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
    > Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto

    W polecanym juz ProMotorze, zapytaj o pana instruktora Grzesia, jesli
    jeszcze tam szkoli.

    Sportster?
    :-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300

  • 9. Data: 2010-03-17 13:04:22
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "lesor"
    Sportster?
    :-)

    Chlopie daj spokoj, on ma mojej Teresie wygladal jako tako a na czyms
    mniejszym to bedzie jak na kocie ...

    Tytus z fabryki

    4951 (20100317) __________

  • 10. Data: 2010-03-18 10:35:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ebi" <e...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza
    > jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych?

    30?
    cos sie od pazdziernika pozmienialo?