  • 1. Data: 2011-03-22 22:50:40
    Temat: Porządkowanie CSS-a - potrzebne narzędzie
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Testuję różne narzędzia online by uporządkować swój kod CSS. Wszystkie,
    które do tej pory testowałem, nie radzą sobie z porządnym
    "oczyszczaniem" i formatowaniem CSS-a. Gubią gdzieś wpisy zaczynające
    się od myślnika (-moz-... -webkit-...) albo nie radzą sobie z @font-face
    (np. w ogóle tę część wycinając).

    Może ktoś polecić narzędzie (online-owe lub offline-owe), które w CSS-ie:

    * Odpowiednio sformatuje kod z wcięciami (najlepiej tab-y)
    * Pozbędzie się spacji niepotrzebnych za każdą regułą i {}
    * Nie zepsuje CSS-a, w którym mam myślniki na początku reguł i inne
    specyficzne wpisy dla różnych przeglądarek, itd.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-03-23 15:31:47
    Temat: Re: Porządkowanie CSS-a - potrzebne narzędzie
    Od: kAlmAcetA <k...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 03:20, Peter May pisze:
> [...]
    > * Nie zepsuje CSS-a, w którym mam myślniki na początku reguł i inne
    > specyficzne wpisy dla różnych przeglądarek, itd.

    NetBeans z menu kontekstowego Format.