  • 1. Data: 2015-05-04 21:45:30
    Temat: Poszukuje kolektora do Gpz 500
    Od: szymolas <szymongruba1996@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. Kupiłem kawe który trochę głośniej chodzi,myślałem że to tylko
    uszczelki kolektora lecz okazało się że praktycznie cały kolektor jest tak
    skorodowany że potrzebuje jakiś inny sprawny. Rok motocykla to 2002. Pisze
    na tutaj ponieważ nie znalazłem nigdzie w internecie odpowiedniego
    egzemplarza. Zainteresowanych pilnie proszę o kontakt. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-05-05 16:26:39
    Temat: Re: Poszukuje kolektora do Gpz 500
    Od: Jaśko <Q...@g...com.nospam.example.net>

    On Mon, 4 May 2015, szymolas wrote:

> [...]
    > tutaj ponieważ nie znalazłem nigdzie w internecie odpowiedniego egzemplarza.
    > Zainteresowanych pilnie proszę o kontakt. Pozdrawiam

    Na ebayu są.

    Za to mnie ciekawi, czy mówienie o "kolektorze" w silniku dwucylindrowym z
    dwoma rurami wydechowymi ma jakiś faktyczny sens, czy mniej więcej tyle co
    "dyfer" albo "kardan"? Na poważnie pytam.

    --
    Pozdrawiam,
    Jaśko z Krakowa