  • 1. Data: 2015-05-04 23:50:11
    Temat: To już jest koniec...
    Od: Hinek <h...@f...pl>

  • 2. Data: 2015-05-05 00:45:31
    Temat: Re: To już jest koniec...
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 04.05.2015 o 23:50, Hinek pisze:

  • 3. Data: 2015-05-05 08:34:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-05 o 00:45, Arni pisze:
    > W dniu 04.05.2015 o 23:50, Hinek pisze:
    >> Jesteśmy wolni, możemy iść
    >> To już jest koniec, możemy iść,
    >> Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic"
    >>
    >> Jak tu zaglądam to przypomina mi się
    >> ten tekst..
    >> Szkoda.
    >>

    > admini ludziom zgotowali ten los...
    > i jeden zachłanny skurwysyn

    Jasne, bo bez ludzi ze ścigacza to dyskusje by trwały w nieskończoność.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-05-05 10:54:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

    > Jasne, bo bez ludzi ze ścigacza to dyskusje by trwały w nieskończoność.

    a chociaż jeden post z sikacza wniósł cokolwiek sensownego?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2015-05-05 18:09:05
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.05.2015 o 08:34, Marcin N pisze:

    > Jasne, bo bez ludzi ze ścigacza to dyskusje by trwały w nieskończoność.

    trwały dopóki ścigacz się nie przyssał. wielu nie wytrzymało tak
    drastycznego obniżenia poziomu i sobie poszli. admini w swej ślepocie
    twierdzą, że to sikacz podtrzymuje newsy. Mylą przyczynę ze skutkiem.

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-05-05 22:40:44
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Arni pisze:
    8<...
    > wielu nie wytrzymało tak
    > drastycznego obniżenia poziomu i sobie poszli.
    ...<8

    Arni, nie desperuj!
    Chyba się przekonałeś ze nie "poszli sobie" lecz na ogół tylko czytają.
    A ze zabierają głos rzadko?
    Nie każdy ma zacięcie nauczyciela gimnazjum!! ;)

    Będziesz u Zbigich? :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2015-05-06 13:43:36
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Tue, 05 May 2015 18:09:05 +0200, Arni napisał(a):

    > trwały dopóki ścigacz się nie przyssał. wielu nie wytrzymało tak
    > drastycznego obniżenia poziomu i sobie poszli. admini w swej ślepocie
    > twierdzą, że to sikacz podtrzymuje newsy. Mylą przyczynę ze skutkiem.

    tak sie odezwę bo choć na motocyklu nie jeżdzę to jednak w kwesti kondycji
    usenetu pozwolę sie odezwać.

    Naprawdę jesli ktoś myśli iż podłączenie jakiegokolwiek forum może zabić
    grupę jest w mylnym błędzie.
    Kazdy kto jest w stanie dojść do tego jak sie usnetu uzywa - sciągnąć
    odpowiedni program, załozyć sobie konto na serwerze, albo znaleźć taki
    który umożliwi mu wysyłanie postów, jest na tyle ogarnięty ze zrobienie
    filtra na tego całego waszego ścigacza nie powinno stanowić problemu.
    Naprawdę.

    Prawda jest taka ze usenet sobie dogorywa na jakiejś rubieży współczesnego
    internetu i tyle.
    Nie dzieje sie to z tego powodu iż pod wszystkie grupy w hierachi pl.*
    zostały podpięte jakieś fora. To odosobniony przypadek a statystyki sa
    bezlitosne dla wszystkich.
    Na całym usnecie postów z roku na rok jest coraz mniej.

    Dzieje sie tak dlatego ze dostęp do niego jest znacznie trudniejszy niż
    rejestracja na forum.
    Dlatego ze mało kto z młodych ludzi o usnecie słyszał i brak jest świeżej
    krwi.
    Dlatego ze ci co tu zostali siedzą tu na tyle długo ze wiekszośc problemów
    sa w stanie rozwiązać sami. Nie mają wielkiej potrzeby pytać.
    Dlatego ze ci których kręci "zycie społeczne w siecie" mają zdecydowanie
    lepsze miejsca na wirtualne kontakty miedzy ludzkie niż usenet.

    Rezerwat nie jest rajem.

  • 8. Data: 2015-05-06 14:05:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 13:43, qrt pisze:
> [...]
    > Dlatego ze ci których kręci "zycie społeczne w siecie" mają zdecydowanie
    > lepsze miejsca na wirtualne kontakty miedzy ludzkie niż usenet.

    Dobrze napisane.

    Dodam jeszcze, że prawie każda "świeża krew" jest przez starych tępiona
    niczym fala w wojsku. Żaden młody nie wróci tu z przyjemnością, żeby
    wysłuchiwać różności od zgorzkniałych emerytów.

    --
    MN

  • 9. Data: 2015-05-06 15:06:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

> [...]
    > niczym fala w wojsku. Żaden młody nie wróci tu z przyjemnością, żeby
    > wysłuchiwać różności od zgorzkniałych emerytów.

    młodzi, którzy przychodzą na Usenet nie są tępieni. Tępione są fora a de
    facto ich głupi admini

  • 10. Data: 2015-05-06 15:27:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 15:06, masti pisze:
    > młodzi, którzy przychodzą na Usenet nie są tępieni. Tępione są fora a de
    > facto ich głupi admini

    Cieszą mnie te słowa. Oby nie mijały się z prawdą.

    --
    MN