  • 1. Data: 2009-01-05 17:25:47
    Temat: Powrót numer do sprzedaży, cz. II
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Sorki, ale bardzo zależy mi na tej wiadomości, stąd mój jakby świadomy
    spam /powtórka postu z dnia 02.01.2009 r./

    Witam Grupowiczów!
    Czy ktoś zna po jakim okresie od wyłączenia numeru w Orange (oferta na
    kartę) wraca numer do ponownej sprzedaży?
    Na marginesie w Orange od wyłączenia telefonu, numer można przywrócić do
    14 dni. Później zostaje tylko płacz i zgrzytanie zębów ;-(
    Pozdrawiam
    Navy

  • 2. Data: 2009-01-05 19:28:09
    Temat: Re: Powrót numer do sprzedaży, cz. II
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Navy pisze:
> [...]
    > Na marginesie w Orange od wyłączenia telefonu, numer można przywrócić do
    > 14 dni. Później zostaje tylko płacz i zgrzytanie zębów ;-(
    kiedyś było to pół roku. Nie wiem czy nie jest to uregulowane prawnie
    jakoś. Ale jeśli myślisz że upolujesz swój numer to.. hmm powodzenia ;)
    A jak upolujesz to zacznij grać w lotto ;)

  • 3. Data: 2009-01-05 19:38:15
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    osiek pisze:

    > kiedyś było to pół roku. Nie wiem czy nie jest to uregulowane prawnie
    > jakoś. Ale jeśli myślisz że upolujesz swój numer to.. hmm powodzenia ;)
    > A jak upolujesz to zacznij grać w lotto ;)

    Zawsze może zapłacić i go zamówić.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 4. Data: 2009-01-05 20:56:46
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Flo pisze:
    > osiek pisze:
    > Zawsze może zapłacić i go zamówić.

    A jest możliwość takiego zamówienia?
    Jakie są to koszty?

  • 5. Data: 2009-01-05 21:13:14
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Navy pisze:

    > A jest możliwość takiego zamówienia?
    > Jakie są to koszty?
    podejrzewam że tak jak numeru złotego a to poszukaj sobie w cenniku
    pomarańczy. tyle że i tak conajwyżej będziesz miał wybór z tego co mają
    dostępne w puli a nie jakiś wymyślony wolny z numeracji pomarańczy. Mogę
    się mylić ale nie sądzę żeby jakakolwiek firma w RP była tak nastawiona
    frontem do klienta. Zawsze wytłumaczą się problemami technicznymi ;)

  • 6. Data: 2009-01-05 22:24:00
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    osiek napisał:

    > tyle że i tak conajwyżej będziesz miał wybór z tego co mają
    > dostępne w puli a nie jakiś wymyślony wolny z numeracji pomarańczy.

    Pierwsze ograniczenie to numer HLR, do którego "przypisany" jest numer. By
    mieć jakąkolwiek szansę uzyskać "żądany" numer, należy uzyskać kartę SIM
    przypisaną do odpowiedniego HLRa. W Orange numer HLRa zakodowany jest na 10
    i 11 pozycji numeru karty SIM, np.:
    89480307210xxxxxxxx
    to karta SIM powiązana z HLRem 10.

    Należy więc upolować nową kartę SIM z danego HLRa i cierpliwie czekać, aż
    numer wrócić do puli (prawdopodobnie pół roku), po tym czasie zgłosić chęć
    zmiany numeru na "poprzedni". Z tym, że moim zdaniem szanse powodzenia
    takiej operacji są naprawdę nikłe: numer może powędrować na kartę SIM w
    zestawie pre-paid (więc od razu stanie się niedostępny), może zostać
    wstępnie przypisany do karty SIM gotowej do sprzedaży w salonie (o ile nadal
    stosują ten tryb: dawno nie kupowałem aktywacji w salonie i nie wiem, czy
    nadal mają koperty z kartami SIM z predefiniowanymi numerami, czy wszystko
    leci on-line), w końcu trafić do puli w sklepie orange.pl.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-01-06 19:16:14
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Rozumiem,
    zdobycie ponownie tego samego numeru graniczy prawie z wygraniem w
    lotto. Ale cuda czasami się zdarzają ;-)

    ps. A może znajdzie się ktoś, kto będzie chciał i miał możliwości mi
    legalnie pomóc?
    Dalej wierzę w cuda!
    Pozdrawiam
    Navy

  • 8. Data: 2009-01-06 21:01:49
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl>

    Navy pisze:
    > Rozumiem,
    > zdobycie ponownie tego samego numeru graniczy prawie z wygraniem w
    > lotto. Ale cuda czasami się zdarzają ;-)

    Czasami prawie sie zdarzaja ;) Moja siostra ma dobra kolezanke, ktora
    glownie przebywa we Wloszech, ale na czas pobytu w kraju miala karte
    popa. Karta uzywana byla od swieta, w koncu stracila waznosc, numer
    przepadl i kolezanka sie tym specjalnie nie przejela nie informujac
    nikogo o tym. Po jakims niedlugim czasie moj ojciec zakupil sobie
    starter popa, i co sie okazalo po kilku miesiacach? Ze to ten sam numer
    :) Siostrze troche czasu zajelo rozkminienie dlaczego kolezanka pisze do
    niej w jakis 'domowych' sprawach ;)

    Pozdrawiam
    lukasz

  • 9. Data: 2009-01-06 21:22:52
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Brzmi ta historia jak ogłoszenie wygrania szóstki w lotto.
    No cóż, ludzie wygrywają, a że ja też "człowieki", wiec ...

    Pozdrawiam
    Navy