  • 1. Data: 2009-02-26 08:25:56
    Temat: Pozycjonowanie CSS
    Od: mwalicki <m...@g...com>

    Witam

    Jest sobie strona:
    http://zaborze.org
    i styl CSS:
    http://zaborze.org/styl.css
    I teraz mam kilka pytan:

    1) Jak wyposrodkowac calosc?
    2) Naglowek i stopka maja 96%, kolumny w sumie tez. A nie wyswietlaja
    sie rowno. Dlaczego?
    3) Jak zrobic odstep miedzy kolumnami (z bokow kolumn)?
    4) Jak zrobic odstep miedzy kolumnami a stopka?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-26 09:26:26
    Temat: Re: Pozycjonowanie CSS
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    mwalicki wrote:
    > Witam
    >
    > Jest sobie strona:
    > http://zaborze.org
    > i styl CSS:
    > http://zaborze.org/styl.css
    > I teraz mam kilka pytan:
    >
    > 1) Jak wyposrodkowac calosc?

    najlatwiej wsadzic calosc w <center>
    style: body {margin: auto; } ale to nie dziala w ktorejs przegladarce -
    nie pamietam w ktorej

    > 2) Naglowek i stopka maja 96%, kolumny w sumie tez. A nie wyswietlaja
    > sie rowno. Dlaczego?

    obramowanie border - w IE jako czesc diva, w FF jest poza nim - sa z nim
    klopoty ;)

    > 3) Jak zrobic odstep miedzy kolumnami (z bokow kolumn)?

    .lewa {margin-right: 3px;}
    .prawa {margin-left: 3px;}

    lub

    .main {margin-right: 3px; margin-left: 3px;}

    > 4) Jak zrobic odstep miedzy kolumnami a stopka?

    .main {margin-bottom: 3px}

    polecam http://webmaster.helion.pl/kurshtml/style/style.htm

    > Pozdrawiam
    wzajemnie :)

  • 3. Data: 2009-02-26 09:28:27
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marcin Bogusz wrote:

> [...]
    > .prawa {margin-left: 3px;}
    >
    > lub
    >
    > .main {margin-right: 3px; margin-left: 3px;}

    inaczej:

    lewa {margin-bottom: 3px;}
    prawa {margin-bottom: 3px;}

  • 4. Data: 2009-02-26 13:38:56
    Od: mwalicki <m...@g...com>

    Dzieki.

    Wszystko jest OK. Jest tylko jeden problem:
    http://zaborze.org/
    http://zaborze.org/styl.css
    Jak wyrownac prawa kolumne do naglowka i stopki? Tak zeby przy
    skalowaniu okna zawsze byly w jednej linii?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-26 14:03:22
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:26:26 +0100, Marcin Bogusz napisał(a):

    [...]
    > najlatwiej wsadzic calosc w <center>

    W dupę se wsadź, jeszcze łatwiej będzie.

    > style: body {margin: auto; } ale to nie dziala w ktorejs przegladarce -
    > nie pamietam w ktorej

    To sobie durniu przypomnij i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    Jak ja kur... nie lubię kretynów wychowanych na IE...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 6. Data: 2009-02-26 14:58:22
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    mwalicki wrote:
> [...]
    > http://zaborze.org/styl.css
    > Jak wyrownac prawa kolumne do naglowka i stopki? Tak zeby przy
    > skalowaniu okna zawsze byly w jednej linii?

    www.serwis.magazynyinternetowe.pl/artykul/4416,3,196
    7,kolumny_w_css.html

    zobacz tutaj

  • 7. Data: 2009-02-26 15:00:46
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    ethanak wrote:
    > Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:26:26 +0100, Marcin Bogusz napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > W dupę se wsadź, jeszcze łatwiej będzie.

    po co?

    > To sobie durniu przypomnij i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    > Jak ja kur... nie lubię kretynów wychowanych na IE...

    pierrdol sie

    > ethanak

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-02-26 15:51:13