  • 91. Data: 2010-10-21 09:52:47
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No wlasnie - nie rozumiesz.

    Nie rozumiem Ciebie.
    Ale Tobie ZTCWidzę nie zależy na rozmowie...

  • 92. Data: 2010-10-21 09:53:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Korporacje to faszyzm.
    > Małe jest piękne - firmy rodzinne na wolnym rynku którego absoltunie NIE
    > MA.

    Stocznia Gdańska była firmą rodzinną. Kiedyś. Obecnie mielona (dosłownie)
    zostawia miejsce korporacjom deweloperskim.
    SG symbolem po raz kolejny?

  • 93. Data: 2010-10-21 09:55:07
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Jakaś tam różnica pewnie jest ale czy to ma jakieś znaczenie?

    Dla mnie zasadnicze. Póki uważam, że "Ojczyzna" należy w wielu wypadkach
    pisać z dużej litery, i nie myśleć o Niej "ten kraj".

  • 94. Data: 2010-10-21 09:57:53
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Dla mnie zasadnicze. Póki uważam, że "Ojczyzna" należy w wielu wypadkach
    > pisać z dużej litery, i nie myśleć o Niej "ten kraj".

    Czylli bardziej bolałoby Cię gdyby okradł Cię np. brat niż ktoś obcy -
    rozumiem.

  • 95. Data: 2010-10-21 10:37:55
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    >[...] Swoją drogą, pokaż, co w Polsce po prywatyzacji stało się tańsze (dla
    >odbiorcy końcowego) i/lub lepiej zarządzane? Telekomunikacja? Banki?
    >Transport publiczny?
    >[...]

    Właśnie telekomunikacja. O zarządzaniu sie nie wypowiem, ale ceny rozmów
    telefonicznych dość mocno spadły.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 96. Data: 2010-10-21 10:40:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    > To tylko przygotowania dla naszego wyjścia z NATO

    Piszesz poważnie, czy kpisz? Bo nie słyszałem, aby jakakolwiek liczace się
    ugrupowanie w Polsce miało taki zamiar.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 97. Data: 2010-10-21 10:40:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Właśnie telekomunikacja. O zarządzaniu sie nie wypowiem, ale ceny rozmów
    > telefonicznych dość mocno spadły.

    Ta branża jest wolna od nieuczciwej państwowej konkurencji.
    Inne branże (np usługi medyczne) nie mają tyle szczęścia.

    Pozdr.

  • 98. Data: 2010-10-21 10:44:31
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Piszesz poważnie, czy kpisz? Bo nie słyszałem, aby jakakolwiek liczace się
    > ugrupowanie w Polsce miało taki zamiar.

    Gajowy poełnił swojego czasu takie faux pas

  • 99. Data: 2010-10-21 11:20:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:41:32 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:1qbg91zvj4qk5.l1vdvxqxp3jq$.dlg@40tude.net...
    >
    > Nie - znalezli kilka milionow ludzi, ktorzy swietnie
    > sobie dadza sami rade, po warunkiem ze nikt nie bedzie
    > im "pomagal".

    Ty też wziąłeś, wzorem Jego Najwyżesz Godności Prezesa, rozbrat z
    rzeczywistością?

    Podatku dochodowego w takiej czy innej formie nie ma bodajże tylko w
    Emiratach Arabskich. Pytałem o ropę nie bez powodu.

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky.

  • 100. Data: 2010-10-21 11:23:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:51:05 +0200, quent napisał(a):

    > "Ropa" siedzi w niesamowitej przedsiębiorczości Polaków. To jest ta energia
    > której nie należy tłumić jak to się dziś skutecznie robi.
    > Jest taka gmina w PL w której jest bunkiej Hitlera, który jest odwiedzany
    > przez duża ilośc turystów zza granicy. Mają tam jednen z najwiekszych
    > wskaźników bezrobocia w kraju :-/

    Pytając o ropę pytałem z powodu rojeń o braku podatku dochodowego. Nie
    wydaje mi się, żeby Polska przypominała ZEA, ropą i bogactwem szejków
    płynące. Tam zresztą prędzej czy później raj bez podatków też się pewnie
    skończy.

    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
    dictate the course of history, nor is it necessarily the
    pontifications of priests which move the hands of God."