  • 1. Data: 2012-11-21 17:23:17
    Temat: Prawo Jazdy
    Od: tomekj <zakos10@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam 17 lat i zrobiłem sobie prawo jazdy kategorii B1 tylko że czekam
    jeszcze na odbiór . Co się stanie jeśli policja zaczyma mnie samochodem
    którym nie moge jeździć gdyż jest on na ketegorię B .? Jaka jest za to
    kara ?

  • 2. Data: 2012-11-21 17:24:50
    Temat: Re: Prawo Jazdy
    Od: masti <g...@t...hell>

    rozstrzelanie na miejscu

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-11-21 17:40:41
    Od: "slash" <...@...pl>

    > rozstrzelanie na miejscu

    raczej rosczelanie :DD

    --
    pzdr
    slash

  • 4. Data: 2012-11-21 17:43:44
    Od: bucz <b...@b...pl>

    W dniu 2012-11-21 17:23, tomekj pisze:
> [...]
    > czekam jeszcze na odbiór . Co się stanie jeśli policja zaczyma mnie
    > samochodem którym nie moge jeździć gdyż jest on na ketegorię B .? Jaka

    to raczej OT
    300zl mandatu + laweta lub telefon do przyjaciela ktory szybko
    przyjedzie na miejsce i poprowadzi woz za ciebie
    tak czy siek prawka nie tracisz

  • 5. Data: 2012-11-21 17:47:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-21, masti <g...@t...hell> wrote:

    > rozstrzelanie na miejscu

    Chyba rozczelanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-11-21 17:54:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-21 17:43, bucz pisze:

    > to raczej OT
    > 300zl mandatu + laweta lub telefon do przyjaciela ktory szybko
    > przyjedzie na miejsce i poprowadzi woz za ciebie
    > tak czy siek prawka nie tracisz
    Problemów za to narobisz sobie przy dzwonie-
    ubezpieczyciel zrobi regres z twojego portfela

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-11-21 20:13:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    slash <...@...pl> wrote:

    > raczej rosczelanie :DD

    Roszczelnienie.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2012-11-21 20:14:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Problemów za to narobisz sobie przy dzwonie-
    > ubezpieczyciel zrobi regres z twojego portfela

    W najlepszym wypadku. Gdy są ofiary (nawet niekoniecznie śmiertelne), to
    może być konieczność płacenia za czyjąś rehabilitację...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 9. Data: 2012-11-21 21:37:50
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Problemów za to narobisz sobie przy dzwonie-
    > ubezpieczyciel zrobi regres z twojego portfela

    Raczej z portfela rodziców (domu, mieszkania, etc)...

    Szymon

  • 10. Data: 2012-11-21 22:58:27
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "tomekj" <zakos10@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > jeszcze na odbiór . Co się stanie jeśli policja zaczyma mnie samochodem
    > którym nie moge jeździć gdyż jest on na ketegorię B .? Jaka jest za to

    Mandat karny :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu