  • 1. Data: 2017-12-18 03:24:45
    Temat: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam Was,

    Czy prędkość uploade'u (SMB) na WiFi do Windows, rzędu 540kB/s to norma?
    Taką uzyskuję na Nexusie 6P lecz wydaje mi się to pomyłką jakąś.
    Przesyłanie plików trwa wieki. Do połączenia używam ES Explorator Pro.
    Czy telefony tak mają? Może to błąd aplikacji?

    Co ciekawe - po podłączeniu ładowania prędkość spada do 6kB/s.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2017-12-18 14:23:55
    Temat: Re: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Taką uzyskuję na Nexusie 6P lecz wydaje mi się to pomyłką jakąś. Do
    > połączenia używam ES Explorator Pro. Czy telefony tak mają? Może to błąd

    ES File Manager średnie pliki (jpg/mp3) też mi przesyła ~700 kB/s przez WiFi
    Dla świętego spokoju wolę podłączyć kabel i przekopiować z normalną
    prędkością...

  • 3. Data: 2017-12-18 15:43:51
    Od: p...@g...com

    Wypróbuj FFT
    http://www.skipser.com/p/2/p/file-transfer-slow-in-a
    ndroid-speed-it-up.html
    Wyciąga +- 20 MBit/s

  • 4. Data: 2017-12-19 20:03:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-18 o 15:43, p...@g...com pisze:
    > Wypróbuj FFT
    > http://www.skipser.com/p/2/p/file-transfer-slow-in-a
    ndroid-speed-it-up.html
    > Wyciąga +- 20 MBit/s

    Powiem tak... kopara opadła.
    Plik 316MB ściągnął w 55s. Ten sam plik w ES Eksploratorze 14 min. Czyli
    wyszło 46Mbit/s.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2017-12-19 21:13:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Dec 2017 06:43:51 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:
    > Wypróbuj FFT
    > http://www.skipser.com/p/2/p/file-transfer-slow-in-a
    ndroid-speed-it-up.html
    > Wyciąga +- 20 MBit/s

    Nie rozumiem tej aplikacji, w 1 akapicie kontrastują przesyłanie z
    tel. na PC przez Wi-Fi z przesyłaniem między tel. też... przez Wi-Fi
    i jakoby to drugie miałoby się czymś różnić od pierwszego

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-12-19 21:20:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-19 o 21:13, Marek pisze:

    > Nie rozumiem tej aplikacji, w 1 akapicie kontrastują przesyłanie z tel.
    > na PC przez Wi-Fi z przesyłaniem między  tel. też... przez Wi-Fi i
    > jakoby to drugie miałoby się czymś różnić od pierwszego

    Jak dla mnie wszystko jest jasne. Zrób screenshot tego miejsca.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2017-12-20 17:33:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Dec 2017 21:20:27 +0100, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Jak dla mnie wszystko jest jasne. Zrób screenshot tego miejsca.

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-12-20 20:06:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-20 o 17:33, Marek pisze:

    > Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    Chcę zobaczyć screenshot miejsca w aplikacji z tymi niezrozumiałymi
    akapitami, bo nie wiem o co konkretnie pytasz. Trudno mi jest zatem o
    komentarz. Mogę domyślać się jedynie, że kliknąłeś, na którymś z
    buttonów otwierających helpa - bo tylko tam jest tekst na akapity dzielony.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2017-12-20 20:18:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Chyba zaskoczyłem o co pytasz. Napisałeś, że "nie rozumiesz tej
    aplikacji" a miałeś na myśli, że nie rozumiesz opisu tej aplikacji na
    przytoczonej stronie WWW?

    Jeśli ten opis masz na myśli i w nim "kontrastowanie" to wyjaśniam, że
    autor miał na myśli standardowe przesyłanie po WiFi (czyli z
    wykorzystaniem protokołu SMB) vs przesyłanie po tym samym WiFi ale
    alternatywną metodą, która jest aż do 20x szybsza (u mnie ok 10).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2017-12-23 17:44:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Dec 2017 20:06:27 +0100, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Chcę zobaczyć screenshot miejsca w aplikacji z tymi niezrozumiałymi
    > akapitami, bo nie wiem o co konkretnie pytasz. Trudno mi jest zatem

    Ja nie komentowalem aolijacji tylko jej opisu pod linkiem, który
    podałeś. Opis jest bez sensu.

    --
    Marek