  • 1. Data: 2020-02-28 14:35:31
    Temat: Prezent
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    wymarzony samochód Audi A5?
    Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Robert

  • 2. Data: 2020-02-28 15:43:29
    Temat: Re: Prezent
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Wideorejestrator. Serio.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2020-02-28 16:11:57
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 07:35:42 UTC-6 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Jak juz ma rejestrator to moze hud-a z integracja z elm-em?
    Choc to mloda sekcja gadzetow to calkiem ciekawe modele mozna znalezc.

    Albo jak nie ma to kup kompresor. Ja ze swojego krozystam nad wyraz czesto. I w
    rowerze i w sytuacji kiedy felga krzywa i powietrze schodzi.
    Albo jak trzeba komus pomoc...

  • 4. Data: 2020-02-28 17:15:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Jeśli kupił używany, po gwarancji to pewnie ucieszyłby się z jakiegoś
    kuponu podarunkowego z darmowym serwisem u mechanika Audi ;)

  • 5. Data: 2020-02-28 19:41:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-28 14:35, Robert Wańkowski wrote:
    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Nie na koła, do sypialni

  • 6. Data: 2020-02-28 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jeśli kupił używany, po gwarancji to pewnie ucieszyłby się z
    > jakiegoś kuponu podarunkowego z darmowym serwisem u mechanika Audi
    > ;)

    W sumie nawet jak kupił nowe to kazda złotówka na przyszłe serwisy sie
    przyda ;-P
    Wiec moze skarbonka w postaci samochodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 7. Data: 2020-02-28 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił
    > sobie wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Moze masaz z happy endem...? Skoro juz go dorwał kryzys wieku
    sredniego... ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 8. Data: 2020-02-28 20:03:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > W sumie nawet jak kupił nowe to kazda złotówka na przyszłe serwisy sie
    > przyda ;-P
    > Wiec moze skarbonka w postaci samochodu?

    Nowe nie jest. Ale ma nowy silnik.

    Robert

  • 9. Data: 2020-02-28 22:13:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Jak nie jeździ w Alpy to przy aktualnej aurze chyba na klatę.

    jak nie rejestrator bo drogo, to podwójna ładowarka USB z QC3.0 (używam
    FIVI Dual QC3.0) plus fajny kabelek w oplocie, linka holownicza i kable
    rozruchowe.
    Poważnie.
    Nie znasz dnia ani godziny kiedy akumulator padnie. Raz pod Tesco, raz
    pod Makro, raz pod domem. I co z tego że Toyota której poza tym
    kompletnie nic przez 10 lat, tylko aku teraz z gównolitu a nie ołowiu
    robią (Centra Fiutura, Centra Plus, Varta Silver).
    Mam też elektroniczny miernik ciśnienia powietrza w oponach bo te na
    stacjach to tragedia, a zimą 99.99% nie działa. Wskazówkowe są mało
    dokładne i wrażliwe na uderzenia.

    Poza tym to... pewnie ma zestaw głośnomówiący w radiu a nawigację w
    telefonie.

    Może ekrany z odtwarzaczem filmów i słuchawkami w zagłówki dla pasażerów?

    --
    Irokez

  • 11. Data: 2020-02-29 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Nowe nie jest. Ale ma nowy silnik.

    No własnie... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę