  • 1. Data: 2010-02-04 20:46:19
    Temat: Problem z hamulcem bebnowym
    Od: "Raf" <m...@g...pl>

    Hej

    Dzisial mialem mala niespodzianke ze strony ukladu hamulcowego.
    Tylny beben w Fiacie Panda zaczal przyblokowywac kolo pod czas jazdy (bez
    wcisnietego pedalu hamulca) - aktualnie ten objaw ustapil, tylko podczas jazdy
    cos chrobocze + podczas hamowania pedal hamulca mocno drga.

    Co to moze byc?

    Na jutro rano jestem juz umowiony w warsztacie - tylko pytanie - jak myslice
    da sie przejechac autem te 5-6km do warsztatu?

  • 2. Data: 2010-02-04 21:31:48
    Temat: Re: Problem z hamulcem bebnowym
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Raf" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myslice
    > da sie przejechac autem te 5-6km do warsztatu?

    skończyła sie szczęka, odkleiła sie okładzina scierna i wpadła pod drugą.
    Koło staje albo mocno trze.
    Pomału dojedziesz.

    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900