  • 1. Data: 2019-09-05 20:01:25
    Temat: Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
    Od: gelu <h...@f...pl>

    witam, mam Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
    insignia
    dmucha jedynie na nogi i na szybe, na srodkowe nie dmucha, moze leciutko
    co to moze byc ?

  • 2. Data: 2019-09-05 20:07:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-09-2019 o 20:01, gelu pisze:
    > witam, mam Problem z klima - nie dmucha z srodkowych nawiewow
    > insignia
    > dmucha jedynie na nogi i na szybe, na srodkowe nie dmucha, moze leciutko
    > co to moze byc ?

    Ustawienie nawiewu na nogi i szybę?

  • 3. Data: 2019-09-05 23:36:38
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 05.09.2019 o 20:01, gelu pisze:

    > co to moze byc ?

    Naciśnij środkowy przycisk pod wyświetlaczem:

    https://i.imgur.com/JdGhzCZ.png

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 4. Data: 2019-09-06 05:47:42
    Od: gelu <h...@f...pl>

    W dniu 2019-09-05 o 23:36, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Naciśnij środkowy przycisk pod wyświetlaczem:
    >
    > https://i.imgur.com/JdGhzCZ.png

    hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch
    na nogi to leci na nogi :)

  • 5. Data: 2019-09-06 07:44:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-06 05:47, gelu wrote:

    > hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch
    > na nogi to leci na nogi :)

    No to jeszcze upewnij się, że te wyloty są otwarte. Jeśli tak to klapka
    się pewnie zawiesiła - potrzebna będzie mechaniczna interwencja :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2019-09-06 07:45:06
    Od: p...@g...com

    --hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch
    na nogi to leci na nogi :)

    jak klimatronic to powinien miec autodiagnostyke lub OPCOM

  • 7. Data: 2019-09-06 16:12:55
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 września 2019 22:47:39 UTC-5 użytkownik gelu napisał:

    > hehe ustawienia wszystkie sprawdzone, i nawet jak jest wylaczony nadmuch
    > na nogi to leci na nogi :)

    No to moze silnik od klapy padl?
    Zakladam ze masz regulacje nie galka mechaniczna tylko guziczkami. Jak galka to nie
    ma bata, albo cos zatkane albo galka urwana, A jak guziczki to albo zatkane albo
    silnik napedzajacy klapy sie zepsul.
    Mozna posluchac czy go slychac jak sie zmienia konfiguracje guzikami.

  • 8. Data: 2019-09-06 19:15:48
    Od: gelu <h...@f...pl>

    W dniu 2019-09-06 o 16:12, s...@g...com pisze:

> [...]
    silnik napedzajacy klapy sie zepsul.
    > Mozna posluchac czy go slychac jak sie zmienia konfiguracje guzikami.

    wlasnie słychac jak sie przełacza guziczkami... a nie wieje z srodkowych
    kratek, z tyłu tez ...

  • 9. Data: 2019-09-06 20:38:04
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2019 12:15:45 UTC-5 użytkownik gelu napisał:

> [...]
    silnik napedzajacy klapy sie zepsul.

    > wlasnie słychac jak sie przełacza guziczkami... a nie wieje z srodkowych

    Pozostaje kupic tani endoskop na usb z allegro i zerknac co tam sie dzieje.
    Ewentualnie poszukaj porad na forum specyficznym dla tego modelu.

  • 10. Data: 2019-09-07 12:42:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2019 20:38, s...@g...com wrote:
    > Pozostaje kupic tani endoskop na usb z allegro i zerknac co tam sie dzieje.
    > Ewentualnie poszukaj porad na forum specyficznym dla tego modelu.

    Albo pojechać do mechanika.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz