  • 1. Data: 2009-02-09 17:43:31
    Temat: Problem z lampą
    Od: "SQ9HHL" <kdoniczka@interia.!!!NOSPAM!!!.pl>

    Witam serdecznie.
    Mam pytanie czy ktoś z grupowiczów zna jakiś serwis który naprawił by mi
    lampę metza 36AF-4C. Pewnego pięknego dnia a w zasadzie to nocy wydała z
    siebie ostatni błysk i więcej nie chce wspólpracować ze mną. Po włączeniu
    normalnie się ładuje (słychać pisk przetwonicy) zapala się dioda
    sygnalizująca naładowanie jak nacisnę spust to zapala się e-ttl czyli
    komunikacja z aparatem podobno jest, pstrykam i nic. Z przycisku też nie
    błyska. Trudno powiedzieć co się stało :-( oprócz tego, że się zepsuło.
    Najlepiej jak by serwis był ze śląska ale jak trzeba będzie wysłać to wyślę.

    Pozdrawiam
    Krzysztof