  • 1. Data: 2009-04-24 18:36:45
    Temat: Problem z myszą...
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Może zabrzmi głupio ale mam problem z myszą i nie do końca wiem czy to wina
    myszy (MSIE3) czy portów USB - co jakiś czas przestaje działać na krótką
    chwilę, czasami odłącza i dołącza się (dźwięk systemowy jak po wyciągnięciu
    wtyczki), czasami zamiera na amen - pomaga wyciągnięcie wtyczki i włożenie
    spowrotem - wydaje się to być niezależne od portu USB w kompie...

    Jest jakiś sposób żeby zweryfikować czy to wina portów USB czy myszy bez
    kupowania drugiej sztuki (niekoniecznie chcę kupować badziewie za 20 pln a
    druga MSIE3 jak ta jest dobra też średnio) ?
    Z żadnym innym podpiętym urządzeniem problemów nie ma (dwie drukarki, dysk
    zewnętrzny, tablet)...

    KZ

  • 2. Data: 2009-04-24 19:41:34
    Temat: Re: Problem z myszą...
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "KZ" <n...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Może zabrzmi głupio

    ee...

> [...]
    > czasami zamiera na amen - pomaga wyciągnięcie wtyczki i włożenie
    > spowrotem - wydaje się to być niezależne od portu USB w kompie...

    W 100% - z takimi samymi objawami, spotkałem się przy badziewnej klawiaturze
    tracer.
    Pomogła oczywiście wymiana klawiatury.

    --
    B.G