  • 1. Data: 2009-09-22 22:05:24
    Temat: Problem z zasilaczem AD-9019 12V 3A
    Od: "Adam" <s...@w...pl>

    Witam!
    Mam klopot z zasilaczem AD-9019 (zasilacz monitora). Po wlaczeniu zasilacza
    do sieci, w glosnikach komputerowych slychac okropne piszczenie, buczenie i
    podobne dzwieki. Nie da sie tego sluchac. Nie ukrywam ze nie znam sie na
    elektronice w takim stopniu zeby samemu stwierdzic co jest nie tak. Po
    malych ogledzinach moge jedynie byc pewien, ze ktos juz wkladal do tego
    pudelka swoje rece i grzebal przy 2 tranzystorach oraz gniezdzie zasilania
    (slady chamskiego lutowania). Wszystkie kondensatory elektrolityczne
    wizualnie sa ok. Po przylozeniu koncowki miernika uniwersalnego do
    ktoregokolwiek lutu na wejsciu zasilania (jeszcze przed kondensatorem i
    diodami prostowniczymi) wszystkie dzwieki ustaja. Dotykanie 'dalej' niewiele
    juz zmienia. Gdzie szukac przyczyny Prosze o pomoc bo zasilacz ten jest mi
    potrzebny.
    Pozdrawiam!
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-23 06:57:55
    Temat: Re: Problem z zasilaczem AD-9019 12V 3A
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Sep 23, 12:05 am, "Adam" <s...@w...pl> wrote:
    > Po przylozeniu koncowki miernika uniwersalnego do
    > ktoregokolwiek lutu na wejsciu zasilania (jeszcze przed kondensatorem i
    > diodami prostowniczymi) wszystkie dzwieki ustaja.

    Wetknij do gniazda z uziemieniem (używając kabla z uziemieniem) i
    powinno ustać.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2009-09-23 08:19:55
    Od: "Adam" <s...@w...pl>

    Wetknij do gniazda z uziemieniem (używając kabla z uziemieniem) i
    powinno ustać.

    A zyle uziomu do czego podpiac w zasilaczu?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-09-23 10:22:56
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Sep 23, 10:19 am, "Adam" <s...@w...pl> wrote:
    > Wetknij do gniazda z uziemieniem (używając kabla z uziemieniem) i
    > powinno ustać.
    >
    > A zyle uziomu do czego podpiac w zasilaczu?
    >
    > --
    > Marek

    Hmmm... dlaczego w nagłówku stoi "Adam" a w podpisie "Marek"?

    Zakładam, że zasilacz ma wtyk z uziemieniem. Jak nie ma, to pozostaje
    pytanie, na ile ten zasilacz jest zgodny z czymkolwiek podobnym do
    normy.
    Komp jako taki jest uziemiony?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-09-23 17:23:34
    Od: "Adam" <s...@w...pl>

    > Hmmm... dlaczego w nagłówku stoi "Adam" a w podpisie "Marek"?

    Zle wycialem, przepraszam:)

    > Zakładam, że zasilacz ma wtyk z uziemieniem. Jak nie ma, to pozostaje
    > pytanie, na ile ten zasilacz jest zgodny z czymkolwiek podobnym do
    > normy.
    > Komp jako taki jest uziemiony?

    Wszystko jest uziemione oprocz wlasnie zasilacza od monitora. Ma zwykly wtyk
    2-przewodowy bez uziemienia.
    Wyglada to prawie identycznie jak ten
    http://image.lightinthebox.com/images/f/200906/jqpb1
    244189017453.jpg