  • 1. Data: 2010-05-09 22:46:39
    Temat: Problemy z dyskami i z ustawieniami Biosu
    Od: disign <k...@p...onet.pl>

    konfiguracja:
    PROCESOR: Intel Celeron 2.66 D 2
    PŁYTA GŁÓWNA: MSI 865 PE Neo2-V wersja Biosu AmiBios 3.31a
    DYSK: Maxtor 80GB pod ATA i WD 80GB pod Sata
    NAPĘDY: DVD
    Kontroler ATA na PCI
    SYSTEM OPERACYJNY: Windows XP Profesional SP3

    Witam
    na początek miałem problem żeby bios wykrył mi dysk pod Sata na którym
    ma być system.
    Po kombinowaniu w biosie jakoś bios zaczoł widzieć ten dysk ale boje
    się ze za bardzo pokombinowałem w biosię więc proszę was byście mi
    napisali krok po kroku jak mam ustawić dysk sata w biosie.
    Najlepiej jakby instrukcja do mojej wersji biosa.

    Po drugie mam problem z gniazdami ATA na płycie głównej, jedno z
    gniazd nie wykrywa żadnego podłączonego urządzenia (sprawdzałem taśmy
    są dobre przynajmniej według mnie) a drugie wykrywa tylko napęd DVD, a
    dodam jeszcze drugi dysk to wyskakuje mi błąd \"Brak pliku
    NTLDR".

    Po trzecie mając w domu kontroler ATA, podłączyłem go do płyty i
    podłączając do niego dysk twardy i napęd pokazuje się niezrozumiała
    dla mnie informacja
    , a podłączając do niego tylko dysk twardy System go wygrywa ale bios
    go nie widzi.