  • 31. Data: 2009-01-20 23:01:45
    Temat: Re: Profesjonaliści, pokażcie swe dzieła!
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    http://plfoto.com/1117635/zdjecie.html

  • 32. Data: 2009-01-21 00:45:35
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    no dobra ale ludzie to kosztuje 10zl :-P
    kto bedzie sie paprał w zmudne i dokladne szparowanie w PS,
    potem dobieranie kolorow, ustawianie itp.

    nie wiem ile przecietny "grafik" z ulicy za to bierze od foty
    jesli ma to wygladac efektownie, chociaz nie mowie o naprawde zdolnych co
    robia to profesjonalnie do czasopism itp.

    za takie 10zł na takie cos znajdzie mu sie pelno klientow ktorzy nie sa
    zbytnio wygustowani i taki chlam im wystarcza, nie potrzeba im wiecej.

    jeden woli ciula za 4zł i nie wypiłby takiego za 40zł.

  • 33. Data: 2009-01-21 08:15:46
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 20 stycznia 2009 (16:25:09) napisano:

    > wygląda na nasladowcę ... udany trend. Rozwojowy jak widać.

    Nasladowca jego jest ten co podales, zobacz na numerek niewidzialnego
    psa na plfoto i od kiedy ma konto :D

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 34. Data: 2009-01-21 12:54:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiotrBanachowicz.com wrote:

    > Hm ... znam kogoś, kto jest dużo lepszy . Niejaki SARUMAN ->
    > http://plfoto.com/90413/autor.html

    tylko ze sarum robi to dla zgrywy a temten facet na poważnie.

  • 35. Data: 2009-01-21 21:28:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:

    > Ale przyznaj się uczciwie, że (wreszcie) czujesz oddech konkurencji na plecach ;)

    Dosłownie - wróciłem właśnie z całodziennego pstrykania, a sprzęt
    nosiłem na plecach :)
    I to wszystko dzięki konkurencji.

    --
    pozdrawia Adam