  • 1. Data: 2023-12-12 19:47:43
    Temat: Profil kandydata na kierowcę
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Co za DEBIL to wymyślił i PO CO?

  • 2. Data: 2023-12-13 10:53:24
    Temat: Re: Profil kandydata na kierowcę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Dec 2023 19:47:43 +0100, _Master_ wrote:

    > Co za DEBIL to wymyślił i PO CO?

    Zeby ucyfryzowac proccedurę?

    I zeby mozna było jezdzic zaraz po zdanym egzaminie?

    J.

  • 3. Data: 2023-12-13 11:02:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 10:53, J.F pisze:

    > Zeby ucyfryzowac proccedurę?

    musiałem dzisiaj z synem osobiście pofatygować się aby założyć ten
    profil bo przez net NIE DA SIĘ. (syn 17 lat) (7:45-15:00)

    Na pytanie po co to urzędniczki nie mają pojęcia

    Domyślam się że po odbiór też trzeba będzie się STAWIĆ

    > I zeby mozna było jezdzic zaraz po zdanym egzaminie?

    Po to trzeba już dziś przed pierwszą lekcją teoretyczną zmarnować 2
    godziny i ściąć DRZEWO bo papierów jak za komuny?

    Po co kolejny profil czy numer obywatelowi?

    Był jakiś proceder handlowania uczniami?

    Po co to GÓWNO?

    Firma ucząca przesyła info do urzędu że ZDAŁ i wystawiają PJ.

    A może urzędnicy w ten sposób walczą z bezrobociem w swoich szeregach?

  • 4. Data: 2023-12-13 12:06:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.12.2023 o 10:53, J.F pisze:
    > On Tue, 12 Dec 2023 19:47:43 +0100, _Master_ wrote:

    > I zeby mozna było jezdzic zaraz po zdanym egzaminie?

    Nauki prowadzenia pojazdów powinno uczyć się w szkołach powszechnych
    jako podstawowej potrzeby i umiejętności życiowej. Z tej powszechności
    powinno wynikać prawo do prowadzenia pojazdów osobistych. A nie, że
    pasożyty społeczne żerują na obywatelach. Ale ducha brak. Ludzie wierzą
    w te wszystkie brednie, które wymyśla się z każdej okazji. Do czasu aż
    ich to jakoś nie dotknie. Wtedy nagle dostrzegają problem i wielce go
    rozwiązują.

  • 5. Data: 2023-12-13 12:28:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 11:02:36 +0100, _Master_ wrote:

    > musiałem dzisiaj z synem osobiście pofatygować się aby założyć ten
    > profil bo przez net NIE DA SIĘ. (syn 17 lat) (7:45-15:00)

    A nie da sie, bo nie, czy dlatego ze syn nieletni, czy dlatego, ze nie
    ma konta w banku?

    > Na pytanie po co to urzędniczki nie mają pojęcia
    > Domyślam się że po odbiór też trzeba będzie się STAWIĆ

    Czego odbiór ?

    > Po to trzeba już dziś przed pierwszą lekcją teoretyczną zmarnować 2
    > godziny i ściąć DRZEWO bo papierów jak za komuny?

    Papiery moze nadal są, ale chyba mniej potrzebne, skoro idzie
    elektronicznie.

    > Po co kolejny profil czy numer obywatelowi?
    > Był jakiś proceder handlowania uczniami?
    >
    > Po co to GÓWNO?
    >
    > Firma ucząca przesyła info do urzędu że ZDAŁ i wystawiają PJ.

    Egzamin jest panstwowy, wiec WORD przesyła info.

    Ale na kogo ma przesłać - na pesel?
    Nie wiedziec czemu szkolenie w szkole nauki tez jest wymagane.
    Wiec mamy juz kilka papierów, bo jeszcze od lekarza/y.

    Teraz przynajmniej sie nie zgubia (chyba, ze cyfrowo ... oj, bedzie
    wtedy rzeźnia :-)

    Przypadki juz były, ze obywatel egzamin panstwowy zdał, PJ dostał,
    jezdził, a potem sie okazywała, ze szkoła jakaś szemrana, albo
    instruktor, i trzeba mu było PJ unieważnić.

    > A może urzędnicy w ten sposób walczą z bezrobociem w swoich szeregach?

    Unia ma lepsze sposoby.
    A tu ... teraz profil, ale reszta juz sie dzieje automatycznie ...

    J.

  • 6. Data: 2023-12-13 15:12:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 12:28, J.F pisze:
    > Przypadki juz były, ze obywatel egzamin panstwowy zdał, PJ dostał,
    > jezdził, a potem sie okazywała, ze szkoła jakaś szemrana, albo
    > instruktor, i trzeba mu było PJ unieważnić.

    To jest powód aby konstruować KOLEJNY REJESTR?

  • 7. Data: 2023-12-13 15:15:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 12:28, J.F pisze:
    > A nie da sie, bo nie, czy dlatego ze syn nieletni, czy dlatego, ze nie
    > ma konta w banku?

    Sprawdzę ale

    https://bip.lublin.eu/e-urzad/opisy-uslug/wydzial-ko
    munikacji/prawo-jazdyuprawnienia-do-kierowania-pojaz
    dami/profil-kandydata-na-kierowce,3,22956,2.html

    "Sposób i miejsce składania dokumentów
    Osobiście"

  • 8. Data: 2023-12-13 15:19:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 12:06, io pisze:
> [...]
    > w te wszystkie brednie, które wymyśla się z każdej okazji. Do czasu aż
    > ich to jakoś nie dotknie. Wtedy nagle dostrzegają problem i wielce go

    Brawo Ty

    Ja też głosowałem na Konfederację ;-)

  • 9. Data: 2023-12-13 15:21:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 12:28, J.F pisze:
    > A nie da sie, bo nie, czy dlatego ze syn nieletni, czy dlatego, ze nie
    > ma konta w banku?

    Taaaaa. Chciałem zadzwonić o tej godzinie ;-)

    Może ktoś wie PO CO istnieje profil kandydata na kierowcę?

  • 10. Data: 2023-12-13 15:22:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Biurwy mają 3 dni i dopiero w piątek też osobiście mam go odebrać bo bez
    niego nie można się uczyć przepisów ;-)