  • 1. Data: 2009-11-26 15:18:26
    Temat: Program do pomocy przy wykrojach z blachy
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy jest jakis program ktorym moznaby sie wspomoc przy projektowaniu
    ksztaltu wyciecia z blachy z ktorego po zlozeniu ma powstac cos na ksztalt
    obudowy? Mozna to rozrysowac na papierze ale chodzi mi bardziej o
    uwzglednainaie naddatkow na giecia w zaleznosci od grubosci balchy. Bo przez
    to im wiecej zagiec tym bardziej rzeczywistosc mija sie z idea.

    pozdrawiam
    Tmek

  • 2. Data: 2009-11-27 13:05:29
    Temat: Re: Program do pomocy przy wykrojach z blachy
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

> [...]
    > uwzglednainaie naddatkow na giecia w zaleznosci od grubosci balchy. Bo
    > przez to im wiecej zagiec tym bardziej rzeczywistosc mija sie z idea.

    Z darmowych to nie znam. Wiekszosc programow do projektowania modelowego ma
    dodatkowe moduly, ktore wlasnie sluza do modelowania blach, odlewow,
    okablowania itp. Ja akurat korzystam z Pro/Engineer'a gdzie do takich celow
    sluzy modul Sheetmatal. Ale zapewne Catia, Solidworks czy Solid Edge (w tym
    ostatnim kiedys pracowalem i na bank mial taka mozliwosc) tez maja cos
    podobnego.

    Pozdr.
    Ziomall

  • 3. Data: 2009-11-27 13:37:28
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Ziomall wrote:

> [...]
    > Solidworks czy Solid Edge (w tym ostatnim kiedys pracowalem i na bank
    > mial taka mozliwosc) tez maja cos podobnego.

    Dzieki.
    Sadze ze zlapalem dobry trop. Do tej pory znjadowalem jedynie proste rzeczy
    do robienia rur kominkowych.

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2009-11-29 14:56:28
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    Witam,
    Zobacz http://www.alibre.pl/ tani odpowiednik Solid Edge'a

    Tomek
    www.wozkislipowe.pl

  • 5. Data: 2009-11-29 20:33:13
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tom wrote:
    > Witam,
    > Zobacz http://www.alibre.pl/ tani odpowiednik Solid Edge'a

    Dzieki za linka, na pierwszy rzut oka wyglada ciekawie.

    pozdro
    Tmek

  • 6. Data: 2009-11-29 20:35:24
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    > Dzieki za linka, na pierwszy rzut oka wyglada ciekawie.

    praca jak w Solid Worksie, ale cena Polska.

    mozesz 30 dni testować za darmo instalacja do pobrania na stronie.

    Tomek
    www.wozkislipowe.pl