  • 1. Data: 2009-11-26 12:45:03
    Temat: Prosty programik do przeliczania jednostek.
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Trafiłem w sieci na taki program. Niby nic wielkiego, bo są dziesiątki stron
    z tego typu kalkulatorami. Nie mniej program jest stacjonarny, zajmuje mało
    miejsca i wydaje się być poręczny w użyciu, bez koniecznośc uruchamiania
    przeglądaki.

    http://joshmadison.com/software/convert-for-windows/

    PP

  • 2. Data: 2009-11-26 13:18:32
    Temat: Re: Prosty programik do przeliczania jednostek.
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

> [...]
    > mało
    > miejsca i wydaje się być poręczny w użyciu, bez koniecznośc uruchamiania

    Hehe, uzywam go od kilku dobrych lat :) tez polecam.

    Pozdr.
    Ziomall

  • 3. Data: 2009-11-26 18:43:07
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Ziomall wrote:

    s/

    > Hehe, uzywam go od kilku dobrych lat :) tez polecam.

    A jest coś takiego na telefony ?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 4. Data: 2009-11-27 06:18:05
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    A jest coś takiego na telefony ?

    Moze nie tak rozbudowany ale cos tam sobie mozna poprzeliczac
    http://gallery.mobile9.com/f/13983/ , aha jest napisany w javie.

    Pozdr.
    Ziomall

  • 5. Data: 2010-01-18 08:45:24
    Od: gruby_krzyś <g...@g...com>

    A jest coś takiego na telefony ?

    Jest "unit converter" ale na platformę Android. Super działa.

    Witek
    www.wenusimars.pl
    Forum Ludzi Dorosłych