  • 1. Data: 2011-09-29 11:57:47
    Temat: Programista SQL
    Od: Anna Fronckiel <a...@g...com>

    Witam,
    W chwili obecnej poszukuję osoby na stanowisko Programisty SQL.
    Wymagania:
    # Doświadczenie w programowaniu SQL, umiejętność tworzenia zapytań i
    procedur;
    # Znajomość technologii .NET, doświadczenie w programowaniu ASP.NET;
    # Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
    # Mile widziane doświadczenie w BI/ Data Warehouse
    Osoby zainteresowane proszę o kontakt na a...@h...pl
    Zapraszam do kontaktu!:)

  • 2. Data: 2011-09-29 13:28:26
    Temat: Re: Programista SQL
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-29 13:57, Anna Fronckiel pisze:
> [...]
    > # Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
    > # Mile widziane doświadczenie w BI/ Data Warehouse

    A stawki? Jakie stawki dajecie?

  • 3. Data: 2011-09-29 13:35:54
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-29 15:28, R. P. pisze:

    > A stawki? Jakie stawki dajecie?

    Nie wiesz? 8-) "Atrakcyjne" lub "konkurencyjne", ew. "na światowym
    poziomie".

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 4. Data: 2011-09-29 14:13:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 15:35:54 +0200, Paweł Kierski napisał(a):

    > Nie wiesz? 8-) "Atrakcyjne" lub "konkurencyjne", ew. "na światowym
    > poziomie".

    Dodalbym jeszcze 'miesieczne' i 'godzinowe';)

  • 5. Data: 2011-09-29 15:48:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt na a...@h...pl
    Zapraszam do kontaktu!:)

    a co kolesiów Wam brakło?

  • 6. Data: 2011-09-29 15:51:24
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > A stawki? Jakie stawki dajecie?

    Ciekawe kto oczekuje dyskusji ze spamerem? Przecież cizia Google
    spytała, google wymyśliło, google przyjęło, a ona już zapomniała co i
    gdzie wklejała... Ale za to jaka ona jest kreatywna w tym łowieniu głów
    mmmmm Taka pani psych. jest warta swojej ceny!!! Już opanowała goole i
    spamuje!!!! Fajna praca. Szkoda, że mi za takie nic nikt nie chce płacić :/