  • 1. Data: 2014-03-21 10:51:45
    Temat: Programista iOS - Łódź
    Od: a...@g...com

    Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma prowadząca działalność w
    zakresie usług informatycznych, która aktualnie poszukuje do swojego zespołu
    kandydatów na stanowisko:

    PROGRAMISTA APLIKACJI MOBILNYCH - iOS (i Android)
    Miejsce pracy: Łódź

    Jeśli posiadasz:

    Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów 3-5 rok (informatyka, elektronika lub
    kierunki pokrewne),
    Doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych dla systemu iOS (i Android),
    Stworzone przez siebie aplikacje dla systemu iOS (i Android),
    Dobrą znajomość zagadnień technologii mobilnych,
    Znajomość narzędzi programistycznych,
    Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację (czytanie,
    mówienie),
    Jesteś osobą komunikatywną, potrafisz pracować w zespole, jesteś kreatywny/a i
    samodzielny/a

    - czekamy na Twoją aplikację! Prześlij swoje CV na adres email:
    r...@t...pl (w tytule maila podając nazwę stanowiska).

    Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie zarządzanym i rozwijającym się młodym
    zespole, dostęp do najnowszych technologii w zakresie telewizji cyfrowej oraz
    telewizji internetowej i mobilnej.

  • 2. Data: 2014-03-21 11:50:23
    Temat: Re: Programista iOS - Łódź
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2014-03-21, a...@g...com <a...@g...com> wrote:
    > PROGRAMISTA PHP
    [...]
    > Jeśli posiadasz:
    >
    > Wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika lub kierunki pokrewne),

    Eee... A po co wyższe wykształcenie programiście PHP?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2014-03-21 11:55:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-03-21 11:50, Stachu 'Dozzie' K. pisze:
    > [...]
    >
    > Eee... A po co wyższe wykształcenie programiście PHP?

    Bo ładnie brzmi w ogłoszeniu, szkoda, że nie ma widełek płacowych, bo
    tak - coś się wymaga, ale nie wiadomo co w zamian....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 4. Data: 2014-03-21 14:06:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jesteś taki głupi czy tylko udajesz?
    Twój wniosek jest niezgodny z dyrektywami wspólnoty europejskiej...
    jakbyś nie wiedział to popełniłeś nietakt, bo w europie wszyscy doskonalne
    wiedzą ile zarabia programista php i takie pytania są nie na miejscu...
    EOT

  • 5. Data: 2014-03-21 17:09:39
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 21/03/2014 11:50, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > [...]
    >
    > Eee... A po co wyższe wykształcenie programiście PHP?

    Chociazby po to, zeby mogl sie dogadac tym samym jezykiem z innymi
    ludzmi z zespolu i mial pojecie o inzynieri oprogramowania.

    Pozatym pewnie kierunki koncza ludzie na poziomie a inne osobniki
    ktory powinni zakonczyc edukacje na zawodowce.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2014-03-21 17:19:55
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2014-03-21, Marek Borowski <m...@b...com> wrote:

    > Chociazby po to, zeby mogl sie dogadac tym samym jezykiem z innymi
    > ludzmi z zespolu i mial pojecie o inzynieri oprogramowania.

    Jeśli piszą w PHP, to prawdopodobnie sami o inżynierii oprogramowania
    wiedzą niewiele. W PHP niewiele się pisze bardziej zaawansowanych
    rzeczy, w których rzeczywiście wyższe wykształcenie by mogło być
    wykorzystane.

    Osobną kwestią jest że inżynierii oprogramowania właściwie nie da się
    nauczyć na studiach[*], a w sensownym zespole w pracy się tego uczy
    automatycznie.

    [*] Nie da się, bo uczelnie nie mają warunków zbliżonych do przemysłu.
    Uczelnie mają za to warunki na inne rzeczy, których z kolei nie ma
    w przemyśle.

    > Pozatym pewnie kierunki koncza ludzie na poziomie a inne osobniki
    > ktory powinni zakonczyc edukacje na zawodowce.

    Współcześnie bardzo mało jest takich kierunków.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 7. Data: 2014-03-21 17:40:05
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Eee... A po co wyższe wykształcenie programiście PHP?

    a co ma iOS wspólnego z PHP?

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 8. Data: 2014-03-21 18:41:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-03-21 10:51, a...@g...com wrote:
    > dynamicznie zarządzanym i rozwijającym się młodym zespole

    Chyba najzabawniejsze jest to, że ma to niby być zaletą.

  • 9. Data: 2014-03-21 23:55:26
    Temat: Re: Programista iOS - ?ód?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 21 Mar 2014 10:50:23 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >[...]
    >
    >Eee... A po co wyższe wykształcenie programiście PHP?

    Boi dzisiaj nawe tzamiatacz musi niec magistra. W Polsce, naturalnie

    A.L.

  • 10. Data: 2014-03-22 00:12:16
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-21 11:55, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Bo ładnie brzmi w ogłoszeniu, szkoda, że nie ma widełek płacowych,
    > bo tak - coś się wymaga, ale nie wiadomo co w zamian....

    Mniej więcej wiadomo. Takie widziałem ogłoszenie,
    kierowane do studentów (a może inżynierów lub magistrów?):
    http://piotrne.republika.pl/ogloszenie_php.jpg

    P.