  • 21. Data: 2020-06-01 22:00:00
    Temat: Re: Przedłużenie kabla myszkowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > a zaświeca się w ogóle diodka w tym myszorze?
    > Dochodzi +5V?

    Tak, swieci sie optyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 22. Data: 2020-06-01 23:51:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-01 o 10:19, collie pisze:

    > https://zapodaj.net/14e4c7cb536db.jpg.html

    Czyja to japa na tym zdjęciu?

  • 23. Data: 2020-06-03 10:39:25
    Od: z <...@...pl>

    To historyczne zdjęcie. Jeszcze z windowsa ME. Nie pamiętasz?

  • 24. Data: 2020-06-05 17:00:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-06-01 23:51, Animka pisze:

    > Czyja to japa na tym zdjęciu?

    Zjaranego Zbyszka

  • 25. Data: 2020-06-05 23:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Mam starą myszkę HP na stare złącze PS/2 i nie zamierzam jej
    > zmieniac
    >:)
    >
    > Pojawiła się potrzeba postawienia kompa odrobine dalej od biurka
    > wiec kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.
    >
    > Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc?
    > Wadliwy przewód?

    Dzieki za odpowiedzi.
    Winny okazał się przewód, sprzedawca przysłał nowy i wszystko działa
    jak talala.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...