  • 1. Data: 2010-07-08 20:29:24
    Temat: Przejscie Plus -> Play
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Chce przeniesc numer z Plusa do Play do abonamentu LongPlay 69. Mam juz
    jeden numer w Playu w abo. Czy mimo to zalapie sie na promocje na
    przeniesienie numeru (3 miesiace abonamnetu za polowe ceny)?

    I ile to moze trwac teraz? W Plusie mam abo ale 24 miesieczny okres
    ochronny skonczyl sie ok. rok temu. Bedzie trzeba czekac na koniec
    nastepnego okresu rozliczeniowego w Plusie czy stanie sie o w 1 dzien?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-07-09 10:58:20
    Temat: Re: Przejscie Plus -> Play
    Od: "a.vercetti" <a...@i...pl>

    W dniu 2010-07-08 22:29, Marcin pisze:
> [...]
    > ochronny skonczyl sie ok. rok temu. Bedzie trzeba czekac na koniec
    > nastepnego okresu rozliczeniowego w Plusie czy stanie sie o w 1 dzien?

    Obowiązuje w tym wypadku miesięczny okres wypowiedzenia, a dokładniej
    przynajmniej jeden okres rozliczeniowy.

    Pozdrawiam
    a.vercetti

  • 3. Data: 2010-07-09 18:50:23
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-07-09 12:58, a.vercetti pisze:

    > Obowiązuje w tym wypadku miesięczny okres wypowiedzenia, a dokładniej
    > przynajmniej jeden okres rozliczeniowy.

    A dokładniej to można przenieść z dnia na dzień, ale Plusowi trzeba za
    ten dodatkowy miesiąc zapłacić. Sam tak przenosiłem. I mimo tego, że
    Plus dostał miesięczne abo za gratis, to i tak wyszedłem na tym lepiej,
    bo standardowo abonament był sporo przekraczany :).