  • 1. Data: 2010-07-09 01:00:30
    Temat: czy limit 100MB wystarczy?
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Zastanawiam się, czy 100MB wystarczy do używania nawigacji AGPS w
    telefonie - powiedzmy kilka razy w miesiącu podróż przez kilka godzin oraz
    sporadyczne przeglądanie stron www itp.

  • 2. Data: 2010-07-09 05:29:41
    Temat: Re: czy limit 100MB wystarczy?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-09 03:00, JerzyR pisze:
    > Zastanawiam się, czy 100MB wystarczy do używania nawigacji AGPS w
    > telefonie - powiedzmy kilka razy w miesiącu podróż przez kilka godzin
    > oraz sporadyczne przeglądanie stron www itp.

    Na nawigacje zdecydowanie tak (mam Naviexperta).

    Na strony to od Ciebie zalezy, ile tego.

  • 3. Data: 2010-07-09 07:34:26
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się, czy 100MB wystarczy do używania nawigacji AGPS w
    > telefonie - powiedzmy kilka razy w miesiącu podróż przez kilka godzin oraz
    > sporadyczne przeglądanie stron www itp.

    tak

  • 4. Data: 2010-07-09 08:43:46
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > Zastanawiam się, czy 100MB wystarczy do używania nawigacji AGPS w
    > telefonie - powiedzmy kilka razy w miesiącu podróż przez kilka godzin oraz

    Na strony to raczej za mało, no chyba, że bardzo sporadycznie, generalnie
    strona główna onetu to 893.4KB dzisiaj. Więc kilka podstron i kilka MB
    mniej. Jak odpowiednio ustawisz przeglądarkę (bez pobierania obrazków,
    dźwięków itp.) to da radę.

  • 5. Data: 2010-07-09 09:51:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gosmo pisze:

> [...]
    > generalnie strona główna onetu to 893.4KB dzisiaj. Więc kilka podstron i
    > kilka MB mniej. Jak odpowiednio ustawisz przeglądarkę (bez pobierania

    To jeszcze zależy, czy strony przegląda się w telefonie, czy używa go
    jako modem. W pierwszym przypadku 100mb spokojnie starczy do codziennego
    sprawdzenia kilku-kilkunastu stron.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-07-09 10:12:43
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

> [...]
    > strona główna onetu to 893.4KB dzisiaj. Więc kilka podstron i kilka MB
    > mniej. Jak odpowiednio ustawisz przeglądarkę (bez pobierania obrazków,

    Onet Lajt na pewno ma mniej a IMHO nie ma sensy wchodzic z komorki na
    pelna wersje.
    Dla mnie - prawie codziennie kilkadziesiat minut serfowania - chyba
    cos kolo 200 MB bylo
    trzeba... (w tym instalowanie aplikacji ze AppStore).

  • 7. Data: 2010-07-09 11:35:08
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik JerzyR napisał:
    > Zastanawiam się, czy 100MB wystarczy do używania nawigacji AGPS w
    > telefonie - powiedzmy kilka razy w miesiącu podróż przez kilka godzin
    > oraz sporadyczne przeglądanie stron www itp.

    Zainstaluj sobie mini operę na telefon, to przeglądarka która nie jest
    bajtożerna!! Wręcz przeciwnie, kompresuje dane i nie potrzebuje ściągać
    z sieci dużych paczek danych! m.opera.com -wpisz z przeglądarki w
    dowolnym telefonie , ściągnij na swój telefon mini operę i potem już
    tylko jej używaj;) Polecam!

  • 8. Data: 2010-07-09 13:29:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "konsultant" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zainstaluj sobie mini operę na telefon, to przeglądarka która nie jest
    > bajtożerna!! Wręcz przeciwnie, kompresuje dane i nie potrzebuje ściągać
    chyba raczej puszcza przez proxy, bo nie powie serwerowi a weź ty mi
    kompresnij te dane, na niemobilnej operze jest opcja opera turbo która
    właśnie pomniejsza strony i obrazki (pogarszając jakość)

  • 9. Data: 2010-07-09 15:24:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Na nawigacje zdecydowanie tak (mam Naviexperta).

    Zdecydowanie to zalezy ... Naviekspert owszem - niewiele
    transmituje.
    Inne programy moga byc bardziej transferochlonne.

    Mapa Polski srednio dokladna liczy sobie ~100MB.
    W zasadzie jednorazowo, gdyby sie dalo zapisac na karte.
    O ile w ogole bedziemy ja sciagali przez telefon.

    > Na strony to od Ciebie zalezy, ile tego.

    Ostatnia rekordzistka ktora widzialem liczyla sobie 1.5MB.
    Glowna strona gazeta.pl - dzis 136kB plus 740k w plikach
    dodatkowych.

    J.

  • 10. Data: 2010-07-09 17:22:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-09 15:29, zlotowinfo pisze:

    > chyba raczej puszcza przez proxy, bo nie powie serwerowi a weź ty mi
    > kompresnij te dane, na niemobilnej operze jest opcja opera turbo która
    > właśnie pomniejsza strony i obrazki (pogarszając jakość)

    Komu turbo odpowiada to sobie włącza, komu nie odpowieda- ma wyłączone.

    --
    animka