  • 1. Data: 2010-12-16 22:04:39
    Temat: Przejściówka HDMI->SVGA ?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Czy istnieje coś takiego żeby podłączyć monitor VGA do wyjścia HDMI
    np. odtwarzacza Blu-Ray?

  • 2. Data: 2010-12-16 22:06:45
    Temat: Re: Przejściówka HDMI->SVGA ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Czy istnieje coś takiego żeby podłączyć monitor VGA do wyjścia HDMI
    >np. odtwarzacza Blu-Ray?

    Jasne.
    Ale kosztuje pewnie więcej niż ten monitor i BR razem. ;-)

  • 3. Data: 2010-12-17 16:30:02
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 16, 11:06 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Jasne.
    > Ale kosztuje pewnie wiecej niz ten monitor i BR razem. ;-)

    A niby dlaczego?

  • 4. Data: 2010-12-17 17:14:14
    Temat: Re: Przejsciówka HDMI->SVGA ?
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Uzytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Jasne.
    > Ale kosztuje pewnie wiecej niz ten monitor i BR razem. ;-)

    A niby dlaczego?

    No moze nie wiecej ale pewnie pare stów trzeba dac. A dlatego, bo HDMI jest
    cyfrowe, a VGA analogowe i trzeba sygnal skonwertowac. Zadna pasywna
    przejsciówka tego nie zalatwi.

    MaW

  • 5. Data: 2010-12-17 22:33:58
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 17, 6:14 pm, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

    > No moze nie wiecej ale pewnie pare stów trzeba dac. A dlatego, bo HDMI jest
    > cyfrowe, a VGA analogowe i trzeba sygnal skonwertowac. Zadna pasywna
    > przejsciówka tego nie zalatwi.

    Aaa, mam taki monitor LG, kupiłem w MM rok temu, 26" HD, pojęcia nie
    mam dlaczego posiada tylko i wyłącznie wejście VGA?
    Czyli nic się z nim nie da zrobić?

    A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
    istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

  • 6. Data: 2010-12-17 22:43:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI".

    W jakim standardzie?
    Cyfrowe czy analog?

  • 7. Data: 2010-12-17 23:01:15
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 17, 11:43 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > W jakim standardzie?
    > Cyfrowe czy analog?

    wyspecyfikowane, ze cyfrowe

  • 8. Data: 2010-12-17 23:07:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > W jakim standardzie?
    > Cyfrowe czy analog?

    >wyspecyfikowane, ze cyfrowe

    To juz predzej.
    Skoro sa przejsciówki DVI->HDMI, to moze i zadzialaja tez w druga strone?

    Ale i tak sens IMO zaden ogladania BR na takim maluchu.
    Sztuka dla sztuki - nie warta ceny tej przejsciówki.

  • 9. Data: 2010-12-17 23:09:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.12.2010 23:33, Xian Mi Mao pisze:
    > Aaa, mam taki monitor LG, kupiłem w MM rok temu, 26" HD, pojęcia nie
    > mam dlaczego posiada tylko i wyłącznie wejście VGA?
    > Czyli nic się z nim nie da zrobić?

    podłączyć do komputera. to w końcu monitor - nie odbiornik tv

    > A co jeśli np. (jakis inny) monitor posiada wejście tzw. "DVI". Czy
    > istnieją przejściówki HDMI->DVI, czy są bierne i czy drogie?

    tak, są przejściówki i gotowe kable (hdmi - dvi)

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-12-17 23:27:17
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 18, 12:07 am, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Skoro sa przejsci wki DVI->HDMI, to moze i zadzialaja tez w druga strone?
    >
    > Ale i tak sens IMO zaden ogladania BR na takim maluchu.
    > Sztuka dla sztuki

    Nawet do malego pokoiku lub sypialni?