  • 1. Data: 2009-04-16 20:20:17
    Temat: Przesuwanie zdjęcia myszką na Picassaweb - jak to dziala ?
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    Witam,

    Zastanawiam sie jak to działa - w albumach picassaweb.google.com, gdy kliknei
    sie na lupke, to obszar zdjęcia sie nei zmienia, tylko zdjęsie się powiększa do
    1:1 i widać jego fragment i można przy pomocy myszki go przesuwać, wewnątrz tego
    obszaru. Samo zdjęcie jest tłem DIV-a, tyle udało mi się wybadać.

    Ale jak to możliwe, że daje się go myszką tak przesuwać bez JavaScript?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-04-16 21:22:09
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Latet pisze:
> [...]
    > udało mi się wybadać.
    >
    > Ale jak to możliwe, że daje się go myszką tak przesuwać bez JavaScript?

    Niemożliwe, To jest JavaScript, a konkretnie ajax

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 3. Data: 2009-04-16 21:51:25
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Latet pisze:
    > Ale jak to możliwe, że daje się go myszką tak przesuwać bez JavaScript?
    ^^^^^^^^^^^^^^

    Skad ten dziwny wniosek, ze bez?

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 4. Data: 2009-04-17 06:11:16
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > Skad ten dziwny wniosek, ze bez?

    Bo jak go wyłączyłem w ustawieniach przeglądarki, to nadal działało.

    latet

  • 5. Data: 2009-04-17 06:47:03
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 17-04-2009 o 08:11:16 Latet <x...@s...pl> napisał(a):

    > Bo jak go wyłączyłem w ustawieniach przeglądarki, to nadal działało.

    http://puck.one.pl/a1c39

    Tak wygląda strona zdjęcia z wyłączonym JS... Nice!

    --
    Maciej Łebkowski