  • 1. Data: 2009-04-16 17:59:28
    Temat: Rozpoznawanie systemu operacyjnego - NT 5.2
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    Witam,

    Czy jest jakiś sposób, aby na podstawie "useragent" odróżnić WinXP 64 bit od
    Windows 2003? Bo z tego co wiem to oba zawierają ciąg "NT 5.2".

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-04-18 07:36:35
    Temat: Re: Rozpoznawanie systemu operacyjnego - NT 5.2
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    http://pl.php.net/get_browser

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 3. Data: 2009-04-18 15:04:38
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 18 Apr 2009 08:36:35 +0100, TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> wrote:

    > http://pl.php.net/get_browser

    get_browser działa na podstawie user-agent i poza byciem powolną i nieaktualną bazą
    tychże, nie jest niczym specjalnym.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2009-04-18 18:46:33
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-04-16 19:59, Latet wrote:
    > Czy jest jakiś sposób, aby na podstawie "useragent" odróżnić WinXP 64
    > bit od Windows 2003? Bo z tego co wiem to oba zawierają ciąg "NT 5.2".

    zajrzyj im dodatkowo w navigator.platform

  • 5. Data: 2009-04-18 20:08:22
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > zajrzyj im dodatkowo w navigator.platform

    Z PHP?

    latet

  • 6. Data: 2009-04-19 07:20:16
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    porneL pisze:
    > get_browser działa na podstawie user-agent i poza byciem powolną i nieaktualną bazą
    tychże, nie jest niczym specjalnym.

    nieaktualną ?
    http://browsers.garykeith.com/downloads.asp

    ostatnia aktualizacja bazy 13 kwietnia 2009.

  • 7. Data: 2009-04-19 11:52:26
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 19 Apr 2009 08:20:16 +0100, TornadoTN - (Tomek N.) <t...@d...net.pl> wrote:

    > nieaktualną ?
    > http://browsers.garykeith.com/downloads.asp
    >
    > ostatnia aktualizacja bazy 13 kwietnia 2009.

    No dobra, jak ustawisz sobie crona ściągającego to, to będziesz mieć powolną w miarę
    aktualną bazę user-agentów :)

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 8. Data: 2009-04-19 12:00:29
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    porneL pisze:

    > No dobra, jak ustawisz sobie crona ściągającego to, to będziesz mieć powolną w
    miarę aktualną bazę user-agentów :)

    a jakis lepszy sposób jest, zeby miec pewnosc ze jest dobrze rozpoznany
    user-agent ?

  • 9. Data: 2009-04-19 12:49:28
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 14:00:29 +0200, TornadoTN - (Tomek N.) napisał(a):
    [...]
    > a jakis lepszy sposób jest, zeby miec pewnosc ze jest dobrze rozpoznany
    > user-agent ?

    wget --user-agent='ja jestem explorer na NT5.2'

    Tak przy okazji - po co Ci to?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!