  • 1. Data: 2015-08-22 13:56:14
    Temat: Pszemol, moze sie skusisz? ;]
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/samsung-30-dniow
    e-testy-flagowych-smartfonow.html

  • 2. Data: 2015-08-23 14:58:43
    Temat: Re: Pszemol, moze sie skusisz? ;]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:55d8636a$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/samsung-30-dniow
    e-testy-flagowych-smartfonow.html

    :-) mógłbym spróbować, ale przesiadka z oryginalnego iPhone4
    na szóstki Samsunga może dać im niezasłużoną przewagę ;-)

  • 3. Data: 2015-08-23 15:20:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    e-testy-flagowych-smartfonow.html

    > :-) mógłbym spróbować, ale przesiadka z oryginalnego iPhone4
    > na szóstki Samsunga może dać im niezasłużoną przewagę ;-)

    Cytuję z ich stronki: "Thank you for your interest.
    Due to the overwhelming demand, we are temporarily
    out of test drive phones. Please keep checking back
    for available phones." - czyżby propaganda sukcesu? :-)

  • 4. Data: 2015-08-23 15:25:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-23 15:20, Pszemol wrote:
> [...]
    > out of test drive phones. Please keep checking back
    > for available phones." - czyżby propaganda sukcesu? :-)

    Tez tak moze byc. Dali 10 telefonow a reklama na caly swiat ;]

  • 5. Data: 2015-08-23 17:30:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    e-testy-flagowych-smartfonow.html

    > Tez tak moze byc. Dali 10 telefonow a reklama na caly swiat ;]

    Tak właśnie to wygląda. Coś to śmierdzi...
    Albo będą publikować statystyki odsłon SamsungPromotions.com
    z jakimiś wykresami serkowymi tego z którego iPhone user wchodzi :-)

  • 6. Data: 2015-08-23 18:41:09
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak właśnie to wygląda. Coś to śmierdzi...
    > Albo będą publikować statystyki odsłon SamsungPromotions.com
    > z jakimiś wykresami serkowymi tego z którego iPhone user wchodzi :-)

    Wykresy beda takie sliczne, na ciemnym tle, 9 wrzesnia chyba razem z
    iP6S. Beda nowe niezwykle statysyki ;]

  • 7. Data: 2015-08-24 09:22:46
    Temat: Re: usrael'ska przezowaczka podpicznikow, moze sie skusisz? ;]
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    atm wrote:
    > http://www.smietnik.pl/aktualnosci/30-dniowe-testy-g
    owno-smarkofonow.html

    co, teskno ci do prukwy ze szczykago, przestala przesylac podpiczniki
    do przezuwania? biedactwo..., padnie z glodu...

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

  • 8. Data: 2015-08-24 13:21:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    e-testy-flagowych-smartfonow.html
    >:-) mógłbym spróbować, ale przesiadka z oryginalnego iPhone4
    >na szóstki Samsunga może dać im niezasłużoną przewagę ;-)

    Nie przejmuj sie - im nowsze tym gorsze :-)
    Poza tym potem bedziesz mogl przetestowac iphone 7 za $1 :-)

    >Due to the overwhelming demand, we are temporarily
    >out of test drive phones. Please keep checking back

    No popatrz, to jest jednak wielu uzytkownikow iphone nieuwazajacych,
    ze produkty Appe sa najlepsze i moze nawet niezadowolonych ze swojego
    aparatu :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-08-24 19:37:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    e-testy-flagowych-smartfonow.html

    > Nie przejmuj sie - im nowsze tym gorsze :-)

    O tak? A skąd ten pogląd? Używałeś iPhone?

    > Poza tym potem bedziesz mogl przetestowac iphone 7 za $1 :-)

    Jakaś inna promocja? Nie wiem o niej...

    > No popatrz, to jest jednak wielu uzytkownikow iphone nieuwazajacych, ze
    > produkty Appe sa najlepsze i moze nawet niezadowolonych ze swojego
    > aparatu :-)

    Albo jest wielu użytkowników iPhone albo niewiele telefonów
    przeznaczonych przez Samsunga do testowania - tego nie wiemy.
    Tworzą iluzję popularności, tak jak McKey robi iluzję nieistnienia
    czarnych dziur ogłaszając nagrodę za pokazanie mu zdjęcia cz-dziury :-)

  • 10. Data: 2015-08-24 19:45:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e-testy-flagowych-smartfonow.html
    >O tak? A skąd ten pogląd? Używałeś iPhone?

    A bateria mu na caly dzien starcza ?
    Poza tym przeciez juz wymieniales "zalety" flagowych samsungow :-)

    >Jakaś inna promocja? Nie wiem o niej...

    Pewnie sie pojawi :-)

    >Albo jest wielu użytkowników iPhone albo niewiele telefonów
    >przeznaczonych przez Samsunga do testowania - tego nie wiemy.

    Tak czy inaczej - jacys sie znalezli, ktorych Apple nie zadowala, albo
    nie podnieca wystarczajaco :-)

    >Tworzą iluzję popularności, tak jak McKey robi iluzję nieistnienia
    >czarnych dziur ogłaszając nagrodę za pokazanie mu zdjęcia cz-dziury
    >:-)

    Nie musza tworzyc, dane sprzedazowe sa w miare jasne ...

    J.