  • 1. Data: 2015-08-22 01:46:45
    Temat: archiwizacja SMS
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    poszukuje dobrego i prostego programu, do archiwizacji korespondencji
    via SMS, w takiej postaci, żeby można ja było potem przedstawić w
    czytelnej formie np. w sądzie.
    z góry dziękuję za rzeczową informację. <rs>

  • 2. Data: 2015-08-22 05:14:48
    Temat: Re: archiwizacja SMS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-22 o 01:46, rs pisze:
    > poszukuje dobrego i prostego programu, do archiwizacji korespondencji
    > via SMS, w takiej postaci, żeby można ja było potem przedstawić w
    > czytelnej formie np. w sądzie.
    > z góry dziękuję za rzeczową informację. <rs>

    Notepad, wordpad itp.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-08-22 10:32:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > poszukuje dobrego i prostego programu, do archiwizacji korespondencji
    > via SMS, w takiej postaci, żeby można ja było potem przedstawić w
    > czytelnej formie np. w sądzie.
    > z góry dziękuję za rzeczową informację. <rs>

    Ostatnio przenosiłem z telefonu na telefon programem androidowym super
    backup.
    Mozna było zgrac cała zawartośc smsów do pliku i potem go odtworzyc na
    innym telefonie wiec moze chyba posłużyc tez za archiwum.

  • 4. Data: 2015-08-22 10:45:20
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.08.2015 o 10:32, Budzik pisze:
> [...]
    > Mozna było zgrac cała zawartośc smsów do pliku i potem go odtworzyc na
    > innym telefonie wiec moze chyba posłużyc tez za archiwum.

    Po co archiwizować? Smartfony mają dużo pamięci i mogą pamiętać
    oryginały, tylko należy wyłączyć opcję jak jest kasowania po miesiącu
    czy jakimś czasie. Skoro to ma być dowód to muszą być oryginały, a nie
    plik, w którym można wklepać co się chce.

  • 5. Data: 2015-08-22 15:52:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

> [...]
    > czy jakimś czasie. Skoro to ma być dowód to muszą być oryginały, a nie
    > plik, w którym można wklepać co się chce.

    A zginął ci kiedys telefon?

  • 6. Data: 2015-08-22 19:18:40
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    mpe (free): http://tinyurl.com/3ew4lm

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

  • 7. Data: 2015-08-23 06:48:01
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-08-22 15:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > A zginął ci kiedys telefon?

    Tylko wg. sądu taki sms w telefonie może być g... warty, operator trzyma
    sms'y u siebie. Jak przyjdzie co do czego to na wniosek uprawnionych
    służb udostępni treść odpowiednich sms'ów.

    Robek

  • 8. Data: 2015-08-23 09:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Polkowski r...@w...pl ...

    > Tylko wg. sądu taki sms w telefonie może być g... warty, operator trzyma
    > sms'y u siebie. Jak przyjdzie co do czego to na wniosek uprawnionych
    > służb udostępni treść odpowiednich sms'ów.

    Moze tez ocenic ze taki dowod jest ok, bo np. druga strona nie protestuje.
    Nie demonizuj problemu.

  • 9. Data: 2015-08-23 09:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-23 o 06:48, Robert Polkowski pisze:

    > Tylko wg. sądu taki sms w telefonie może być g... warty, operator trzyma
    > sms'y u siebie. Jak przyjdzie co do czego to na wniosek uprawnionych
    > służb udostępni treść odpowiednich sms'ów.

    Nie trzyma, więc nie udostępni.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-08-23 09:13:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-23 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Polkowski r...@w...pl ...

    > Moze tez ocenic ze taki dowod jest ok, bo np. druga strona nie protestuje.
    > Nie demonizuj problemu.

    Jak druga strona nie protestuje, to znaczy że przeprowadzenie tego
    dowodu nie było konieczne, wystarczy przesłuchanie stron.

    --
    Liwiusz