  • 1. Data: 2009-05-11 14:32:23
    Temat: Pytania początkującego...
    Od: smogg <s...@N...pl>

    Witam,
    "ostrzegam", że dopiero zacząłem interesować się CSS/XHTML i prawie nic
    nie wiem, czytam pełno szkoleń w necie i udało mi się zrobić/przerobić
    jeden styl/stronę.

    Może mi ktoś pomóc i napisać dość łatwym językiem gdzie i co dokładnie
    mam dodać (tagi itd.), aby wyświetlić nową stronę w content/main content.

    Mam menu rozwijane, wygląda tak:

    <![endif]-->
    <ul>
    <li><a href="galeria_1.html">
    <li><a href="galeria_2.html">
    <li><a href="galeria_3.html">
    </ul>
    <!--[if lte IE 6]>

    oraz dalej <div id="content">

    Jak zrobić/gdzie dodać jakie tagi, aby jak kliknę na link prowadzący do
    galerii w miejscu gdzie w style.css określiłem jako:

    }
    #container {
    width : 750px;
    margin : 0 auto;
    background : #fbfff1 url(images/middle.jpg) no-repeat center;
    color : #333;
    }

    /*MAIN CONTENT*/
    #content {
    float : right;
    width : 530px;
    margin-top : 0;
    padding : 0;
    }

    pokazała mi się podstrona z galerią - galeria.html

    Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi :D

    pozdrawiam,
    smogg

  • 2. Data: 2009-05-13 03:21:00
    Temat: Re: Pytania początkującego...
    Od: r...@p...onet.pl

    Problemu nie rozumiem, bo też jestem początkujący.
    Ale za to wiem, że znacznika font nie należy już używać. Używaj CSS.

  • 3. Data: 2009-05-13 07:31:43
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 12 May 2009 00:32:23 +1000, smogg napisał(a):

    > Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi :D

    Ja nie rozumiem ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-05-13 09:49:00
    Od: j...@g...com

    On 13 Maj, 09:31, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja nie rozumiem ;)

    kolega chce po kliknieciu linka zaladowac ajaksem strone do diva
    zamiast przejsc do nowej strony
    kolega niech sobie wygoogluje "ajax" albo raczej "ajah" dla tego
    przypadku i niech zwroci uwage na obsluge przycisku "wstecz" dla tego
    typu akcji