  • 11. Data: 2017-03-22 14:49:44
    Temat: Re: Pytanie o migracje RAID
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-22 o 11:16, Adam pisze:

    > Prawy klawisz myszy na wiadomości i "usuń wiadomość".

    Hm, żarty sobie robisz? Pytałem o *cofnięcie z serwera*, zaś to, co
    opisałeś - ewidentnie tego nie robi, a tylko i wyłącznie usuwa wiadomość
    z mojego komputera. No chyba że zdurniałem, czego oczywiście wykluczyć
    nie mogę...
    Ale gdyby ten sposób cofał z serwera, to by wynikało, że mogę tak zrobić
    nie tylko ze swoimi postami, ale też Twoimi, i kto tam się jeszcze
    nawinie... ;-)
    Czyli pytanie pozostaje nadal aktualne, jak sądzę.

  • 12. Data: 2017-03-22 16:43:02
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-03-21 at 00:49, JaNus wrote:
    > Hm, myślałem, że wiadomości można cofnąć tylko wtedy, gdy się taką
    > utworzy poprzez stronę WWW, np. poprzez https://groups.google.com

    Usenet to wynalazek trochę starszy niż WWW, o Google Groups nie
    wspominając... ;-)

    > Czy z poziomu Thunderbird'a też to da się zrobić? (nieważny serwer, jak
    > będzie trzeba to zmigruję) - bo w jego różniastych opcjach niczego
    > takiego nie widzę...

    Zaznaczyć i wybrać 'Wycofaj wiadomość' z menu 'Wiadomość'.
    Moja stara i w związku z tym niepewna pamięć mówi mi,
    że kiedyś na news.neostrada.pl to nie działało... Przetestuj
    na pl.test.

    --
    mrg

  • 13. Data: 2017-03-22 22:07:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 14:49, JaNus pisze:

    > Hm, żarty sobie robisz? Pytałem o *cofnięcie z serwera*, zaś to, co
    > opisałeś - ewidentnie tego nie robi, a tylko i wyłącznie usuwa wiadomość

    A próbowałeś?

> [...]
    > nawinie... ;-)
    > Czyli pytanie pozostaje nadal aktualne, jak sądzę.

    Jest sporo grup testowych.
    Spróbuj, czy możesz wycofać swoją wiadomość i czy cudzą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-03-22 22:15:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 22:07, Adam pisze:

    > A próbowałeś?

    Przepraszam: mea culpa.

    Opcja nie "Usuń wiadomość", lecz "Wycofaj wiadomość".

    Tu się zgadza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2017-03-27 00:59:30
    Od: MB <M...@h...com>

    W dniu 16.03.2017 o 12:41, BUNIEK pisze:

    > Ciekawostka z produkcji:
    > Ostatnio wymieniałem płytę główną socket 775 chpiset P45 gdzie byl Raid
    > 5 na Asus`a H97 PLUS socket 1150.
    > Zrobiłem wszelakie kopie systemu itd/itp i przełożyłem płytę podłączyłem
    > wszystko co trzeba było, i ....
    >
    > ... wszystko ruszyło (zakładałem ze to może sie udać ale ...) dyski
    > będące częścią RAID wylądowały w zupełnie w innych miejscach (porty
    > sata), a i tak płyta to zakminiła i odpowiednio poukładała.

    Ale mi humor poprawiles :) Szukałem podobnego info od dawna
    i nikt nie wiedział z praktyki, tylko mgliste gdybania.
    Też mam w domowym PC RAID0 4x 1TB na Asusie M4A77TDPRO i pewnie tym roku
    czeka mnie przesiadka na AM4, bo ile mozna siedzieć na Phenomie II 955.
    AM3+ ominąłem m.in. ze względu ten RAID własnie. Czyli jest spora szansa
    że przy zmianie AM3->AM4 na równych mostkach poludniowych macież też
    przeżyje.

    P.S.
    Uwagi o bezpieczeństwie RAID0 można sobie darować. System na SSD +
    zewnętrzny backup, wszystko co istotniejsze na HDD poza macierzą +
    backup na NAS + dyskach USB, co najważniejsze dodatkowo też na
    DVDR/DVDRAM + chmura. Na tym RAID0 leży tylko to co bez większej straty
    mogłoby polecieć - głównie gry ze steama/upaly/origin które zawsze można
    pobrac ponownie, ale zaciągać 4TB na ADSL2 to tak sobie fajne jest.
    Poza tym, odpukać, od 2009 r. ta soft-macierz ma się dobrze i nawet nie
    przepinałem dysków na wsadzony w PCI-E kontroler RAID wypruty z jakiejś
    workstacji czy serwera HP - SAS na starym LSI1064E mającym, co mnie
    mocno zaskoczyło, wsparcie przez sterowniku od MS z WU nawet pod Win10
    x64 - nie takie oczywiste jak na tak stary i stosunkowo mało popularny
    sprzęt.

    P.S.
    Płyta docelowa na H97 była Asusa, a ta docelowa na S775 też Asus czy
    inny producent?

  • 16. Data: 2017-03-27 01:03:48
    Od: MB <M...@h...com>

    W dniu 27.03.2017 o 00:59, MB pisze:

    Tak widzę. Miało być "różnych mostkach" i w jednym miejscu macierz
    oczywiście. Literóki, więc ortofaszystów prosi się o powstrzymanie furii ;>

    --
    /MB

  • 17. Data: 2017-03-27 12:06:02
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >AM3+ ominąłem m.in. ze względu ten RAID własnie. Czyli jest spora szansa
    >że przy zmianie AM3->AM4 na równych mostkach poludniowych macież też

    Nie wiem jak z chipsetami pod AMD, gdyż stronie od platform non-intel, ale
    pewnie zadziała.
    backup tak czy inaczej.

> [...]
    >zewnętrzny backup, wszystko co istotniejsze na HDD poza macierzą +
    >backup na NAS + dyskach USB, co najważniejsze dodatkowo też na
    Powiem ze lepiej niż w biznesie :)
    Ja mam obrazy z systemów na serwerze z RAID5 + backup plików przy uzyciu
    GenieTimeline PRO.

    Czego używasz do backupu ?.

    >Płyta docelowa na H97 była Asusa, a ta docelowa na S775 też Asus czy

    Obie płyty ASUS P5Q-PRO(775) i ASUS H97-PLUS(1150)

    BUNIEK