  • 1. Data: 2011-03-02 20:18:06
    Temat: Pytanie o oscyloskop cyfrowy Agilent serii 3000
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam ponownie,

    Chciałem zapytać, czy ktoś z Was miał osobiste doświadczenie z oscyloskopem
    Agilent serii 3000 (dokładnie to interesuje mnie wstępnie MSOX3012A). Jeśli
    tak, to byłbym wdzięczny za podzielenie się opinią o tym sprzęcie.
    Do jakiej podstawy czasu można zapisywać do pamięci próbki z maksymalną
    częstotliwością próbkowania?
    Czy jest możliwość w dowolnym momencie zatrzymania przebiegu i przewinięcia
    sobie wstecz, żeby zobaczyć interesujący nas fragment przebiegu?

    Pozdrawiam,

    Robbo

  • 2. Data: 2011-03-03 08:27:35
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 03/02/2011 03:18 PM, Robbo wrote:
> [...]
    > oscyloskopem Agilent serii 3000 (dokładnie to interesuje mnie wstępnie
    > MSOX3012A). Jeśli tak, to byłbym wdzięczny za podzielenie się opinią o

    Nie miałem niestety okazji się bawić, ale zanim ktoś da konkretną
    odpowiedź na twoje pytania, możesz sobie obejrzeć
    http://www.eevblog.com/2011/02/25/eevblog-149-agilen
    t-infiniivision-3000-x-series-oscilloscope-review/
    http://www.eevblog.com/2011/02/15/eevblog-143-agilen
    t-2000-x-series-infiniivision-oscilloscope-review/
    Z ciekawostek:
    http://www.eevblog.com/2011/02/15/eevblog-144-agilen
    t-2000-x-series-infiniivision-oscilloscope-teardown/
    http://www.eevblog.com/2011/02/21/eevblog-148-agilen
    t-3000-x-series-infiniivision-oscilloscope-teardown/

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2011-03-03 08:39:49
    Od: "Robbo" <y...@m...com>