  • 1. Data: 2012-12-29 13:15:07
    Temat: Pytanie o wymianę karty graficznej
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam, od kilku lat niczego nie wymieniałem w komputerze i nie jestem na
    bieżąco z nowościami.
    W obecnej chwili mam kartę EVGA GeForce GTX 280 na płycie ASUS P5Q Pro
    (PCIe 2.0).
    Myślę o wymianie karty i zastanawiam się, czy przy obecnej płycie
    głównej (z PCIe 2.0) ma to sens? Bo widzę, że wszystkie nowsze karty
    graficzne to już PCIe 3.0.
    A jeśli ma to sens, to jaką kartę warto kupić z dobrym współczynnikiem
    wydajności do ceny, żebym zauważył wzrost owej wydajności w stosunku do
    mojej GTX 280?

    Dziękuję!

  • 2. Data: 2012-12-29 21:40:11
    Temat: Re: Pytanie o wymianę karty graficznej
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > W obecnej chwili mam kartę EVGA GeForce GTX 280 na płycie ASUS P5Q Pro
    > (PCIe 2.0).
    > Myślę o wymianie karty i zastanawiam się, czy przy obecnej płycie
    > głównej (z PCIe 2.0) ma to sens?

    Przepustowość 2.0 wystarczy. Bardziej martwiłbym się o to, czy CPU nie
    będzie za słaby do nowego "potworka". W czym GTX 280 jest zbyt wolny?

    pozdrawiam!