  • 1. Data: 2012-12-29 13:58:41
    Temat: Re: płyta główna , pyt o grafikę
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 30/12/2012 12:38, Gupik wrote:
    > mam zamiar kupić nowy komputer, na wstępie wybrałem ta płytę [
    > http://www.neonet.pl/?p=asrock_b75_pro3 ] + intel Celeron 2 rdzeniowy ,
    > jak pisze w specyfikacji tej płyty ma ona wbudowaną grafikę, [ można
    > potem dołożyć zewnętrzną , i tu mam pytanko, do jakiej zewnętrznej karty
    > graficznej jest ona podobno wydajnościowo i czy da się na niej w coś
    > pograć [ np. Trainz Symulator ] , za info, dzięki.

    Szaleństwa nie będzie, ale np. tutaj nawet pozytywnie o układzie
    Intel HD 4000 piszą:
    http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-4000-
    Benchmarked.73567.0.html

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-12-29 14:22:21
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
    > Szaleństwa nie będzie, ale np. tutaj nawet pozytywnie o układzie
> [...]

    Ale celeron nie ma HD4000, nie ma też HD3000

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-12-29 14:22:57
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 29/12/2012 13:22, Irokez wrote:
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
    Benchmarked.73567.0.ht

    > Ale celeron nie ma HD4000, nie ma też HD3000

    Coś pewnie źle doczytałem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-12-29 14:23:11
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

> [...]
    > graficznej jest ona podobno wydajnościowo i czy da się na niej w coś
    > pograć [ np. Trainz Symulator ] , za info, dzięki.

    Obadaj jeszcze to zestawienie:
    http://www.videocardbenchmark.net/video_lookup.php?g
    pu=Intel+HD+4000

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-12-29 14:31:55
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Obadaj jeszcze to zestawienie:
    > http://www.videocardbenchmark.net/video_lookup.php?g
    pu=Intel+HD+4000

    Raczej to:
    http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=Intel+
    HD+Celeron+G530&id=788

    Celeron ma Intel HD Graphics

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-12-29 14:47:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Gupik pisze tak:

    > jak pisze w specyfikacji tej płyty ma ona wbudowaną grafikę

    ale wiesz że to siedzi w procesorze?

    Jaki drogi sobie kupisz taką będziesz miał grafikę.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2012-12-29 15:08:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-12-30 13:38, Gupik napisał/a:
> [...]
    > graficznej jest ona podobno wydajnościowo i czy da się na niej w coś
    > pograć [ np. Trainz Symulator ] , za info, dzięki.
    Ta płyta gówna nie ma wbudowanej zintegrowanej "grafiki"
    Zintegrowana to ona jest z procesorem, który musisz zintegrować z tą
    płytą jak już go sobie wybierzesz i kupisz;-)

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2012-12-29 15:52:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-12-29 15:08, Czarek pisze:

    > Zintegrowana to ona jest z procesorem, który musisz zintegrować z tą
    > płytą jak już go sobie wybierzesz i kupisz;-)

    A ty super duper fachowcu nie zauważyłeś, że już o tym napisano?
    Super żart, boki zrywać, tylko trochę za pózno.

  • 9. Data: 2012-12-29 16:30:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-12-29 15:52, Dawid napisał/a:

    > A ty super duper fachowcu nie zauważyłeś, że już o tym napisano?
    > Super żart, boki zrywać, tylko trochę za pózno.

    Zabłysnąłeś. Tylko tyle masz w tym temacie do powiedzenia?
    Jesteś następnym palantem, który za ciecia grupowego chce uchodzić.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2012-12-29 17:12:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid pisze tak:

    > A ty super duper fachowcu nie zauważyłeś, że już o tym napisano?
    > Super żart, boki zrywać, tylko trochę za pózno.

    Nie nerwujsia. Jakbyś popatrzył na jego nagłówek Path:
    To byś żauważył że używa jednego z najgorszych serwerów news w Polsce,
    który jest wolny i do tego gubi posty.

    On widzi grupę z opóźnieniem i dlatego często pisze duplikaty.

    http://piterpro.private.pl/serwer_news_mm.png

    ten serwer jest lepszy news.atman.pl

    --
    Piter