  • 1. Data: 2010-01-17 18:06:36
    Temat: Pytanie techniczne
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Miałem TV analogowy i dekoder "n" podłączony
    kablem "Euroscart " . Po włączeniu dekodera mój
    telewizor był tak mądry , że sam przełączał się na
    TV-Sat . Teraz mam najnowszy Sharp LED podłączony
    poprzez "hdmi" i nie chce się sam przełączać .
    Czy coś źle połączyłem ? czy tak ma być ?
    Czy dopiero jak wymyślą " hdmi2 " to będzie
    znowu samo się przełączać ?

  • 2. Data: 2010-01-17 18:16:44
    Temat: Re: Pytanie techniczne
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > poprzez "hdmi" i nie chce się sam przełączać .
    > Czy coś źle połączyłem ? czy tak ma być ?
    > Czy dopiero jak wymyślą " hdmi2 " to będzie

    Raczej twórcy dekodera spieprzyli oprogramowanie. Odtwarzacz blu-ray po
    hdmi włącza telewizor (oba urządzenia philipsa), więc i dekoder mógłby.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2010-01-17 18:51:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jan Rudziński napisał:
    > Raczej twórcy dekodera spieprzyli oprogramowanie. Odtwarzacz blu-ray po
    > hdmi włącza telewizor (oba urządzenia philipsa), więc i dekoder mógłby.

    Być może jest to właściwość TV Philipsa, a nie złącza. Przykładowo
    większość TV tylko przełącza się na sygnał z eurozłącza, ale już bodajże
    Thomson potrafił się także włączyć. Może też być tak (teoretycznie), że
    między Philipsami jest jakiś dodatkowy protokół na kształt Q-Link w
    Panasonikach.

  • 4. Data: 2010-01-22 09:11:18
    Od: Mac <r...@g...com>

> [...]
    > Thomson potrafił się także włączyć. Może też być tak (teoretycznie), że
    > między Philipsami jest jakiś dodatkowy protokół na kształt Q-Link w

    mam wlasnie plasme panasonica i dokladnie ten sam problem... naprawde
    nie ma zadnej mozliwosci by to sprzeżyć?

  • 5. Data: 2010-01-27 07:45:29
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Mac" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > mam wlasnie plasme panasonica i dokladnie ten sam problem... naprawde
    > nie ma zadnej mozliwosci by to sprzeżyć?

    Przecież w Panasonicu możesz ustawić inicjację z dowolnego źródła.
    Wchodzisz do menu serwisowego, itp, itp. czytaj na HDTV...