  • 1. Data: 2009-09-23 15:21:38
    Temat: Radio CLARION
    Od: "Faxe" <f...@o...pl>

    Mam problem z radiem samochodowym CLARION, radio ma kilka lat i nie zawsze
    działa w nim CD, tj wyskakuje błąd ERROR 3 lub 6, ciekawe że CD działa
    poprawnie gdy samochód nie ma włączonego silnika, po włączeniu silnika CD
    zupełnie nie działa i wyskakują wymienione błędy.

    Co może być przyczyną problemów?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-23 19:33:15
    Temat: Re: Radio CLARION
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Faxe pisze:
> [...]
    > działa poprawnie gdy samochód nie ma włączonego silnika, po włączeniu
    > silnika CD zupełnie nie działa i wyskakują wymienione błędy.

    silnik?
    ;-)

    MAc

    PS
    A na serio to może jakiś filtr na zasilaniu pomoże

  • 3. Data: 2009-09-23 19:51:54
    Od: "Bernard N" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Faxe" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawnie gdy samochód nie ma włączonego silnika, po włączeniu silnika CD
    > zupełnie nie działa i wyskakują wymienione błędy.

    Sprawdź jak zachowuje się zasilany zasilaczem stabilizowanym, przy
    ustawionym napięciu 12V, a potem np. 14,5V (ale nie więcej niż 15V).
    Jeśli w obydwu przypadkach działa dobrze to spróbój w następnej kolejności
    założyć jakiś filtr na zasilaniu radia.

    Pzdr.

  • 4. Data: 2009-09-24 06:31:14
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    > Co może być przyczyną problemów?

    Zabrudzony / dobiegajacy kresu swych dni laserowy pickup (znając typ można
    by się pokusić o wymianę gdy np. przedmuchanie nie pomoże)
    lub też naderwana / podłamana / uszkodzona taśma przewodząca do tegoż lasera
    (wózka).
    Musiałbyś rozebrać, poczyścić, zobaczyć.

    powodzenia
    MK