  • 1. Data: 2019-12-19 18:39:05
    Temat: Radyjko Jana Taratajcio.
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    Zapytał o to jakiś Janusz na innej grupie. Z ciekawości rzuciłem okiem.
    Małe pudełeczko zasilane 7.5V z anteną teleskopową na oko na dawny
    zakres FM. Cena 200zł. Natomiast skutecznie ma odganiać duchy i inne
    złowrogie byty w promieniu 20m. Na jutubie jakiś inny "specjalista"
    tłumaczy, że w środku są tam generatory 3 częstotliwości i nawet
    pokazuje ekran oscyloskopu, ale bez podziałki częstotliwości. A te
    przebiegi są zdrowo scałkowane. Ciekawe czemu? Natomiast potem pokazuje
    (chyba) sygnał wyjściowy i to w ogóle nie bangla z poprzednim obrazkiem.
    Ma ktoś bliższe informacje, albo jeszcze lepiej schemat? Bo wyśmiewanie
    się z Janusza nie da wiele, chciałbym mieć jakieś argumenty oprócz
    stwierdzenia, że duchów nie ma a nawet jeśli są to nie przestraszą się
    "radyjka".
    PS. Kiedyś dawno temu na prośbę koleżanki zbudowałem dla niej zapper,
    ale pani Clark nie robiła na swoim "wynalazku" kasy, zamieściła nie
    tylko schemat ale i dokładne instrukcje jak to wykonać nie mając pojęcia
    o elektronice.

  • 2. Data: 2019-12-19 21:47:38
    Temat: Re: Radyjko Jana Taratajcio.
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Andrzej wrote:

    > Natomiast skutecznie ma odganiać duchy i inne złowrogie byty w promieniu 20m.

    A masz poparte dowodami zastrzeżenia do jego skuteczności?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2019-12-19 22:04:10
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > A masz poparte dowodami zastrzeżenia do jego skuteczności?
    >
    >     Pozdrawiam, Piotr
    Skądże! Widocznie sąsiad musiał zakupić takie radio bo od pewnego czasu
    żadnego ducha w pobliżu nie widzę.

  • 4. Data: 2019-12-24 12:48:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > się z Janusza nie da wiele, chciałbym mieć jakieś argumenty oprócz
    > stwierdzenia, że duchów nie ma a nawet jeśli są to nie przestraszą się

    Nawet jakby był schemat i na nim trzy generatory, to i tak w dyskusji nic
    by nie dało. Ciężko dyskutować z kimś, kogo rzeczywistość jest inna, niż
    nasza. No bo jak udowodnisz, że duchy nie przestraszą się radyjka, jeśli
    ty wierzysz, że duchów nie ma a ktoś wierzy, że są i boją się radyjka? To
    nie jest coś, co dałoby się sprawdzić.

    Coś takiego jeszcze znalazłem.
    https://lancuchzycia.pl/produkt/biorezonator-zapper-
    nunczako-3-pozycyjny-wersja-bio/

> [...]
    > ale pani Clark nie robiła na swoim "wynalazku" kasy, zamieściła nie
    > tylko schemat ale i dokładne instrukcje jak to wykonać nie mając pojęcia

    Ten?
    https://oczymlekarze.pl/raporty/1255-szkodliwa-elekt
    rycznosc/1275-zapper-terapeutyczny-generator

  • 5. Data: 2019-12-24 14:05:51
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik Andrzej napisał:
    > Zapytał o to jakiś Janusz na innej grupie.

    Pic na wodę fotomontaż, ot taka półka elektroniki.
    Z czegoś trzeba żyć.

    https://youtu.be/ksrrW0GHSfE?t=45

  • 6. Data: 2019-12-24 15:44:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystkie urzadzenia stosowane dzisiaj w fizykoterapi miały jakis śmieszny początek.
    Teraz wiadomo że wolno zmienne pola magnetyczne powodują szybsza regenerację tkanek
    zwłaszcza kości. Szybkie degraduja. Dlatego ultradźwięków uzywa się do rozbijania
    różnych dziobow i narosli na kościach. Rozbija się nimi kamienie nerkowe. Pole
    magnetyczne z magnesów ma działanie przeciwbólowe i powoduje lepsze ukrwienie tkanek.
    Zwykły tani laserek zabawka też będzie miał działanie lecznicze jak nim naświetlac
    bolące miejsca. Od zimna ludzie umierają a stosuje się krioterapie w formie zabiegu
    miejscowego ale i polegająca na wsadzeniu całego człowieka do pomieszczenia gdzie
    jest - 70 stopni Celsjusza. Oczywiscie można się nabijać z orgonowych odgromnikow czy
    odstraszaczy duchów. Jednak należy pamiętać że większość wynalazków powstała przez
    przypadek np. Teflon albo obrastajace koscia protezy z Tytanu. Ostatnio czym się
    interesowałem to witafon. Państwowa komisja wydała orzeczenie ze nie może go
    zarejestrować jako wyrobu medycznego bo pomimo tego że wszystkie wyniki obserwacji
    jakie przeprowadzono w Polsce w szpitalach i przychodniach wskazują że działa. To ze
    względów proceduralnych nie zarejestruja bo do rejestracji potrzebne są wyniki badań
    a nie obserwacji. Witafon zrobił jakis radziecki czy rosyjski inżynier nie mający nic
    wspólnego z medycyną. Jego żona miala po wypadku siniaki które nie chciały zniknąć.
    Wymyslil sobie że mikromasaż może pomóc. I pomógł.

  • 7. Data: 2019-12-24 16:25:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Dec 2019 11:48:48 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Ten?
    > https://oczymlekarze.pl/raporty/1255-szkodliwa-elekt
    rycznosc/1275-zapper-terapeutyczny-generator

    No i niby jak mam pasożyta wyjąć i podłączyć pod te elektrody?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2019-12-24 18:21:21
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2019-12-24 o 12:48, Queequeg pisze:

> [...]
    > ty wierzysz, że duchów nie ma a ktoś wierzy, że są i boją się radyjka? To

    Racja. Jak twierdzą filozofowie nie da się udowodnić nieistniena czegoś
    co rzeczywiście nie istnieje. Choćby "czajniczek Russella".

> [...]
    >
    > Ten?
    > https://oczymlekarze.pl/raporty/1255-szkodliwa-elekt
    rycznosc/1275-zapper-terapeutyczny-generator

    Ten na 555 z tym, że miał 2 przełączane częstotliwości. Ale tam dwie
    elektrody trzymał sie w rękach wiec na upartego można się dopatrzeć
    jakiegoś wpływu. Natomiast radyjko miało antenę do ew. generacji fal FM
    ok. 100MHz dlatego byłem ciekaw jakie były częstotliwości tych
    generatorów i czy była jakaś czwarta, nośna. Najgorzej, że często nauka
    miesza się z pseudonauką. Kiedyś żona zaciągnęła mnie na jakiś pokaz i
    zaczęli nieźle: zaprezentowali klips na palec, który mierzył tętno i
    przesyłał dane przez sieć. Ale potem popłynęli i na podstawie tego tetna
    każdemu wykombinowali jakieś choroby.

  • 9. Data: 2019-12-24 18:29:01
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2019-12-19 o 18:39, Andrzej pisze:
> [...]
    > ale pani Clark nie robiła na swoim "wynalazku" kasy, zamieściła nie
    > tylko schemat ale i dokładne instrukcje jak to wykonać nie mając pojęcia

    A tak w ogóle, drodzy koledzy, Wesołych Świąt!! Czas rzucić w kąt różne
    elektroniczne badziewia i zająć się zoną i dziećmi. Zeby nie było jak w
    tym dowcipie: żona wręcza mężowi fotografię i mówi: pojdziesz i
    odbierzesz z przedszkola tego, którego tu widzisz.

  • 10. Data: 2019-12-24 20:40:53
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 18:39, Andrzej pisze:
    > chciałbym mieć jakieś argumenty oprócz stwierdzenia, że duchów nie ma

    Pójdę w dygresję:
    różni tacy wahadełkowcy, i zwolennicy sił paranormalnych atakują
    naukowców, iż siły, które mają na myśli, są po prostu:
    /tak subtelne że prymitywni naukowcy ich nie mogą zmierzyć/
    (w domyśle: bo są obskurantami). Na co pewien znany fizyk (nie pomnę,
    ale do Feynmana pasuje jak ulał!) zauważył:
    - w oparciu o naszą najlepszą wiedzę konstruujemy superczułe aparaty
    pomiarowe, wykorzystujące najbardziej subtelne zjawiska fizyczne. I
    jeśli nie da się skonstruować aparatu, który by mierzył "siły
    paranormalne", to... co to znaczy? Ano to, że owe siły nie są w stanie
    oddziaływać z *niczym*!
    Co jest *praktycznie* równoważne ich nie-istnieniu, kropka!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!