  • 1. Data: 2013-01-25 22:17:57
    Temat: Raspberry Pi - montaż
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    O ile mi wiadomo starsza wersja Raspi (ta z 256 MB RAMu) nie miała na
    PCB otworów pod śrubki, które umożliwiłyby przykręcenie jej np. do
    kołków dystansujących. Czy istnieje jakieś rozwiązanie umożliwiające
    montaż płytki wewnątrz obudowy? I nie myślę tu o obudowie projektowanej
    z myślą o tym komputerku, ale zwykłej obudowie (np. z blachy) w której
    montujemy go w ramach jakiegoś projektu.

  • 2. Data: 2013-01-27 18:34:36
    Temat: Re: Raspberry Pi - montaż
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 25.01.2013 22:17, Atlantis pisze:
> [...]
    > PCB otworów pod śrubki, które umożliwiłyby przykręcenie jej np. do
    > kołków dystansujących. Czy istnieje jakieś rozwiązanie umożliwiające

    Kup tulejki dystansowe z gwintem w środku i natnij na boku rowek o
    szerokości 1,5mm. W ten rowek wsuniesz płytkę.

  • 3. Data: 2013-01-28 23:16:56
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    >wewnątrz obudowy? I nie myślę tu o obudowie projektowanej z myślą o tym
    >komputerku, ale zwykłej obudowie (np. z blachy) w której montujemy go w

    Może tutaj coś znajdziesz :

    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=100474&pag
    e=1%2C20&s_field=artykul&s_order=ASC

  • 4. Data: 2013-02-12 20:31:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl>

> [...]
    >wewnątrz obudowy? I nie myślę tu o obudowie projektowanej z myślą o tym
    >komputerku, ale zwykłej obudowie (np. z blachy) w której montujemy go w

    Robisz podpórkę z wcięciem na płytkę.