  • 1. Data: 2009-06-29 10:24:29
    Temat: Ratunku posprzątałem w dekoderze
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Witam. Po roku użytkowania fergusona FX6600CR poztanowiłem usunąć trochę
    śmieci które co jakiś czas instalowałem (z satelity) takie jak już nie
    aktywne programy.
    Nojprościej to usunąć wszystko i za pomocą blind scana jeszcze raz
    zainstalować i poukładać.
    Na hot birdzie jest ok 1300 tv i ze 400 radio.Ferdek znajduje 86
    transponderów a po wyszukiwaniu kanałów znajduje ich 640. Od czterdziestego
    któregoś TP przeskakuje po nich jakby nic na nich nie było.Próbowałem już
    wyłączać go z sieci nawet na cały dzień, przywracać ustawienia fabryczne i
    nic. . Nie pomaga instrukcja i moje "umiejętności".
    Mam utworząną kopię listy kanałów więc po jej przywróceniu wszystko działa.
    Da się z tym żyć ale jak się człowiek czegoś dowie to jest mądrzejszy.
    W czym może być problem?
    Z góry dzięki pozdrawiam Piotr G.

  • 2. Data: 2009-06-29 10:34:18
    Temat: Re: Ratunku posprzątałem w dekoderze
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    P.Gawryjolek pisze:
> [...]
    > Da się z tym żyć ale jak się człowiek czegoś dowie to jest mądrzejszy.

    pewnie usunąłeś kilka transponderów.
    pobierz soft i gotową (nową) liste, wgraj i będzie
    jak należy, pilotem będziesz kilka dni układać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-06-29 11:00:22
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie usunąłeś kilka transponderów.
    > pobierz soft i gotową (nową) liste, wgraj i będzie
    > jak należy, pilotem będziesz kilka dni układać.

> [...]

    z tym układaniem to nie problem bo robię to tylko dla 51 programów z cyfry+
    zajmuje to ok 40min.
    Martwię sie tylko o ten soft bo nigdy tego nie robiłem . Ale gdyby nie było
    tych TP to chyba nie widziałby też ich po przywróceniu listy? Czyż nie?

  • 4. Data: 2009-06-29 11:14:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > tych TP to chyba nie widziałby też ich po przywróceniu listy? Czyż nie?

    nie przywracałem listy z kopii na 6600, teoretycznie w liście też
    są tp.

  • 5. Data: 2009-06-29 12:46:42
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    > nie przywracałem listy z kopii na 6600, teoretycznie w liście też
    > są tp.
    >

    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

    Kopię po różnych forach i chyba trzeba mi wytłumaczyć to wgrywanie JAK
    KROWIE NA MIEDZY
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-29 14:44:42
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-06-29 14:46, P.Gawryjolek donosi, że:
    > trzeba mi wytłumaczyć to wgrywanie JAK
    > KROWIE NA MIEDZY
    Program do edycji listy kanałów - FX EDITOR
    Krótki opis:
    1. Wyłączamy tuner z sieci.
    2. Wybieramy plik z listą kanałów.
    3. Dajemy wyślij.
    4. Włączamy tuner do sieci.
    http://www.tinyurl.pl/?fDqStwHE

    Przykładowa lista na FX robiona pod octagona na satelity hb, astra,
    thor, sirius , w ulubionych cyfra+ poukładane pod pakiet komfortowy+
    http://upload.dvhk.pl/content.php?id=128273

  • 7. Data: 2009-06-30 05:36:55
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przykładowa lista na FX robiona pod octagona na satelity hb, astra, thor,
    > sirius , w ulubionych cyfra+ poukładane pod pakiet komfortowy+

    Nie wiem czy nie znalazłem innej przyczyny.
    Sprawdziłem poziom i jakość sygnału na poczczególnych kanałach. Na
    niektórych jest 97% poziom i 82% jakość
    Inne mają 97% i 42%. Wiem, że mogą być słabsze i mocniejsze ale czytałem, ze
    może być spowodowane kądem skręcenia konwertera. Ale do tej pory było
    wszystko w porządku.
    Antena zamocowana stabilnie na ścianie, najbliższy krzak z 15m dalej było
    ok. Chyba muszę pobawic się anteną.
    Pozdrawiam.