  • 1. Data: 2009-03-25 12:37:56
    Temat: Rdzenie do GDT.
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl>

    Gdzie można nabyć jakieś porządne rdzenie do GDT, i jakie wybrać?
    Ferryt? Proszek chyba odpada...
    Opinie na necie po googlu są bardzo różne.
    Potrzebuję kilka do całych i pół-mostków na MOSFETach i IGBT pracujących
    w zakresie do ok. 100kHz do nagrzewnic i trafo WN różnego typu.
    Sterowanie na TC44..
    Te dziwaczne ze starych pecetowych zasilaczy to... wiadomo co.

    Może RoMan by coś doradził w tej sprawie, bo ma trochę tego na allegrze,
    jak widziałem, ale które by się nadały?

    Pozdrawiam,
    McKey

  • 2. Data: 2009-03-25 17:54:41
    Temat: Re: Rdzenie do GDT.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Martin,

    Wednesday, March 25, 2009, 1:37:56 PM, you wrote:

    > Gdzie można nabyć jakieś porządne rdzenie do GDT, i jakie wybrać?

    Nie chce mi się góglać - mam grypę :( - co to GDT?

    > Ferryt? Proszek chyba odpada...
    > Opinie na necie po googlu są bardzo różne.
    > Potrzebuję kilka do całych i pół-mostków na MOSFETach i IGBT pracujących
    > w zakresie do ok. 100kHz do nagrzewnic

    Ale jakie moce?

    > i trafo WN różnego typu.
    > Sterowanie na TC44..
    > Te dziwaczne ze starych pecetowych zasilaczy to... wiadomo co.

    Za małe.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-03-26 08:22:47
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Nie chce mi się góglać - mam grypę :( - co to GDT?

    Zapewne coś bardzo paranormalne :)

    MD

  • 4. Data: 2009-03-26 11:37:25
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Martin,
    > Nie chce mi się góglać - mam grypę :( - co to GDT?

    GDT czyli inaczej gate drive transformer. Po polsku TSB -
    transformatorki sterujące bramkami (mosfetów i/lub IGBtków).

    Rdzenie muszą mieć duże permeability, trafo pracują impulsowo,
    częstotliwości powinny przenosić do ok. 1 - 2 MHz (bo prostokąt ma być
    ładny), bez szczelin.

    > Ale jakie moce?

    potrzebne do wysterowania bramek MOSFETów i IGBTków.

    > Za małe.

    Głównie chodzi o materiał. 3E5, 3E55 - z tego typoszeregu.

    > [...]

    Pozdrawiam,
    McKey

  • 5. Data: 2009-03-26 12:37:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Martin,

    Thursday, March 26, 2009, 12:37:25 PM, you wrote:

> [...]
    > Rdzenie muszą mieć duże permeability, trafo pracują impulsowo,
    > częstotliwości powinny przenosić do ok. 1 - 2 MHz (bo prostokąt ma być

    No przecież mam wystawione.

    > potrzebne do wysterowania bramek MOSFETów i IGBTków.
    > Głównie chodzi o materiał. 3E5, 3E55 - z tego typoszeregu.

    Są wystawione TX25-3E5.

  • 6. Data: 2009-03-26 14:32:35
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Martin,
    > Są wystawione TX25-3E5.

    Te to biorę.
    Masz coś jeszcze z materiałów 3E5 i lepszych?

    Pozdrawiam,
    McKey

  • 7. Data: 2009-03-26 14:45:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Martin,

    Thursday, March 26, 2009, 3:32:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Te to biorę.
    > Masz coś jeszcze z materiałów 3E5 i lepszych?

    Mogę mieć. Ale to już mailem raczej i na adres allegrowy...