  • Data: 2020-10-01 13:59:52
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Problem w Polsce polega na tym, ze ci ktorych najczesciej lapia
    > lub zdrapuja z drzew maja grubo ponad promil i dla takich ludzi
    > nie ma pomocy. Osobna kwestia jest umiejetnosc picia np. na
    > kolacji u znajomych czy w pubie czy restauracji, normalny czlowiek
    > potrafi wypic kieliszek wina czy jedno piwo, zjesc, posiedziec,
    > wysikac sie, przejsc sie i dopiero wsiasc do auta (jesli juz
    > musi).

    Ano własnie.
    wielokrotnie słyszałem historie o tym, ze policja jest nieskuteczna w
    wyłapywaniu tych rzeczywiście pijanych i nibezpiecznych kierowców bo
    traca czas na obsługe tych z małymi wskazaniami (ktorzy za granica
    byliby uznani za trzezwych)
    Taki patrol bierze delikwenta, zawozi na komende, ponownie bada,
    spisuje dokumenty - pol dnia wyjeci z innych czynnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem