eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika. › Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację
    ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Date: Fri, 3 Nov 2023 18:17:22 +0100
    <uhlnt2$8u3$1$chmurka8@news.chmurka.net> <uhmmo8$6oum$1@news.icm.edu.pl>
    <uhnti6$ojm$2$chmurka8@news.chmurka.net>
    <i5vyijjhkuw1.18x45oyjczbp7$.dlg@40tude.net> <ib4xydfbxk1d$.dlg@myjk.org>
    <1p6pfoez6px9v$.fq6690bxub91$.dlg@40tude.net>

    Fri, 3 Nov 2023 16:17:17 +0100, J.F

    > Wielu powie, ze potrzebuje :-)

    Łącznie z tobą, mimo że wcale nie potrzebujesz.

    > Tylko kwestia ceny.

    Skoro nie kupuje się drogiej baterii to wiadomo że będzie się płacić za jej
    produkcję i utrzymanie przy wymianie. Wg mnie to jest jednak ślepa uliczka,
    stworzona tylko aby zadowolić takich malkontentów jak ty. Czyli na huk
    ludziom to potrzebne, ale muszą mieć świadomość że mogą jechać 16h z paroma
    4-minutowymi przerwami. A że faktycznie i tak mają przerwy 20 minut to już
    nie ważne.

    > No i oczywiscie gestosci stacji wodoru i NIO :-)

    Nie odrazu Rzym zbudowano.

    --
    Pozdor
    Myjk