  • Data: 2010-10-29 21:54:56
    Temat: Re: 1 kabel -problem
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2010 23:43, Cavallino pisze:

    > Znaczy co, to nie jest stały podział?

    na każdym wy masz sygnał słabszy, o ile to zależy od kontrukcji.
    każdy dobry producent podaje

    > Czyli 5 urządzeń na jednej odnodze dostanie więcej sygnału niż jedno na
    > drugiej?

    nie

    > Jakaś strata chyba zawsze będzie.
    > Czy się mylę?

    straty są zawsze, nawet w życiu

    > Bo bez dzielenia sygnał z anteny mam wystarczający, nawet bez wzmacniacza.

    nie tak całkiem. teraz masz dobry wzmacniacz wew,
    a z anten aktywnych nie trafiłeś na odpowiednią do Twoich warunków.

    > Brakiem.
    > Widocznie wzmocnienie było w nim zbyt małe,

    lub stusunek sygnał szum za mały.

    bo po podziale na 5 tunery
    > dvb-t nawet nie ruszały z odtwarzaniem.
    > Mój obecny, mimo że stary, wzmacnia konkretnie i radzi sobie z tym
    > splitterem.

    j.w. - dobrze dobrany

    > Koszty nie te.

    no cóż, drogie i dlatego tak rzadko stosowane

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux