  • Data: 2013-01-06 05:38:00
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Jan 2013 04:40:28 +0100, Przemysław Ryk

    >Milion razy prosiłem, by nie przesadzać...
    >
    >Restart w najmniej korzystnym momencie? Hmm... U mnie występuje wtedy, kiedy
    >jest zaplanowany, więc...

    wiec twoje zycie z kompem moze byc stosuknowo malo zroznicowane. ja
    jestem zachwycowny szczegolnie, kiedy mam robote szybko do zrobienia,
    a nowy program, ktory mi umozliwia szybsze, jej wykonanie, po
    zainstalowaniu, wymaga restartu systemu, przy fafnastu otwartych
    programach. chyba nie zabronisz mi byc zachwycony z faktu, jak pracuje
    moj komp, co?

    >Kłamać, to może nie, ale na mój gust lekko przesadzasz.

    to dogadajcie sie jak to w koncu jest, bo roznica pomiedzy klamstwem,
    a lekka przesada jest spora.

> [...]
    >leży na klasycznym dysku (już nie wspominając o dyskach sieciowych), praca z
    >SSD - przynajmniej mnie - już tak bardzo głowy nie urywa. Tyle, że ja czy te
    >kilka osób, którym komputer z SSD konfigurowałem, po prostu uruchamiamy
    >potrzebny zestaw programów i pracujemy, a dane - powtórzę - i tak leżą na
    >klasycznym dysku/dyskach.

    >Komfort pracy (ja akurat w DTP) mnie osobiście poprawił się bardziej po
    >przesiadce z 4 na 8GB ram i z pojedynczego dysku 7200rpm na konfigurację
    >dwóch takich napędów w RAID0 (system, programy, obrabiane dane).

    no to ty sobie poprawiles komfort pracy konfort pracy w taki sposob.
    ja nie mialem potrzeny rozszerzac pamieci z 32 do 64GB, bo mi by juz
    nic to nie dalo, ale wymiana dysku dala ogromnie. zdaje sobie jednak
    sprawe, ze panowie prezentuja myslenie: "moje musi byc najmojsze". no
    i dobrze. ja nie mam nic do tego, ale chyba nie bedziecie negowac, ze
    zycie rowniez sie toczy poza waszymi kokonami. no chyba ze bedziecie,
    ale do tego, mi rowniez nic. <rs>