    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: 100hz do dekodera satelitarnego
    Date: Thu, 16 Sep 2010 09:28:33 +0200

    > Oprogramowanie "wymyśla" brakujące linie w TV 100Hz.

    Sugerujesz że telewizor 600 Hz "wymyśla" 11 brakujących
    klatek? ;-)

    > Powiem szczerze że obraz tak przetworzony jest nie
    > do przyjęcia. Występuje tutaj efekt podobny do
    > tego znanego z analogowej TV + odbiornik TV 100Hz.

    Tzn. jaki? Mam CRT 100 Hz i jakoś nie zauważam żadych
    dziwnych efektów prócz zmniejszenia migotania. Może wytrzyj
    sobie okulary najpierw?

    > Kiedyś jeżeli w takim TV z racji słabego sygnału
    > naziemnego, analogowego pojawiało się lekkie
    > zaszumienie ... to odbiornik 50Hz pokazywał
    > je normalnie ... natomiast odbiornik 100Hz
    > zwielokrotniał (często 3-4 razy) te szumy i obraz
    > stawał się po prostu tragiczny.

    :-)))). Z racji posiadania C+ nie miałem Polsatu i Byłem
    zmuszony zainstalować antenę na balkonie. A że warunki
    montażu i odbioru były jakie były, to rzeczony Polsat
    schodził z poziomem ok. 53-54 dB, czyli był nawet więcej niż
    lekko zaszumiony. I popatrz, 100 Hz TV niczego nie
    zwielokrotniał :-).

    > Np. do strojenia kanałów na wielokanałowym modulatorze
    > kablowym nie dało się korzystać z TV 100Hz ... po prostu
    > obraz był fatalny do czasu idealnego wysterowania.

    A tak konkretnie to o co Ci chodzi w tym zdaniu? Co to jest
    wielokanałowy modulator kablowy???

    > Jeżeli jednak oglądasz prawdziwe stacje TV czytaj.
    > "zachodnie"
    > czyli np. niemieckie lub często DVD,. To polecam 100Hz TV!
    > Obraz
    > jest może trochę sztuczny

    ???? Na czym polega sztuczność?

    > ..z pewnością ...hmmm dokładniej odtwarza
    > ruch na ekranie, czasami wprowadzając wręcz lekką
    > teatralność.

    Teraz to zaczynasz gadać jak sprzedawca "audiofilskich kabli
    głośnikowych" ;-). One wprowadzają np. "mięsiste basy" ;-)))

    > W USA czy Japonii ...baaa nawet w pobliskich
    > Niemczech TV 100Hz się sprawdzają. Do oglądania polskich
    > stacji
    > telewizyjnych wcale.

    Może na zachodzie jest inny klimat? Bo w USA np. w sieci
    mają 60 Hz, może dlatego tam TV się lepiej sprawdzają ;-))).
    Nie, no nie można oprzeć się wrażeniu że jesteś.... zresztą
    szkoda słów ;-))

    > Ale to Polska, kraj idiotów którzy dają sobie
    > wcisnąś najgorsze gówno i są zadowoleni

    Nie mniejszym idiotą jest ktoś, kto pieprzy takie głupoty
    jak Ty ;-)))

    A do Twórcy wątku: spokojnie weź 100 Hz, będzie dobrze :-)

    > nawet National Geographic HD na Cyfrze+ ma tak żałosną
    > jakość że szlag mnie trafia.

    Zawsze możesz oglądać zachodnie stacje :-))). Po co męczysz
    się z polskimi skoro jakość powoduje podwyższenie Twojego
    ciśnienia?