    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: 100hz do dekodera satelitarnego
    Date: Fri, 24 Sep 2010 01:50:41 +0200

    W czwartek, 23 września 2010 22:06, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > jezu ale bredzisz... :)
    > ty rozróżniasz częstotliwość odświeżania klatek od częstotliwości
    > modulacji pikseli?

    Ja tak, marketingowcy nie koniecznie, ale z drugiej strony, jest ładna, duża
    liczba, przeciętny kupujący wie tylko, że czym więcej herców tym lepiej - aż
    żal nie skorzystać z okazji ;-)

    A co? Ty dałeś się na to nabrać?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt